کد خبر: ۷۵۳۹۰

حکیم مهر: رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه از کشف و امحای بیش از یک تن گوشت مرغ منجمد غیرقابل مصرف در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «دکتر تورج کرمیان» با اشاره به اینکه در راستای ارتقاء سلامت و بهداشت عمومی شهروندان، اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه اقدام به تشدید نظارت بر مراکز تهیه، تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی کرد، گفت : هنگام بازدید از یکی از مراکز تولید فرآورده‌های گوشتی بیش از هزار کیلوگرم گوشت غیر قابل مصرف که به صورت غیرمجاز حمل می‌شد توقیف و به طور بهداشتی از چرخه مصرف خارج شد.

وی افزود: از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۹ هزار و ۳۰۰ بازدید از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی انجام شده است که منجر به جمع آوری و امحای بیش از ۸ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم گوشت و آلایش غیرقابل مصرف از سطح مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی شد.

کرمیان خاطرنشان کرد: در این مدت ۴۷ پرونده قضایی برای متخلفان تشکیل و ۱۹ واحد متخلف عرضه کننده فرآورده خام دامی به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی سازمان دامپزشکی به دستور مقام قضایی پلمب شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه افزود: شهروندان می‌توانند هرگونه گزارش، پیشنهاد و انتقاد خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۲ و سامانه پیامکی ۰۱۰۰۰۱۵۱۲، ۱۰۰اطلاع دهند.

 


نظر شما
ادامه