کد خبر: ۷۵۴۱۳
تعداد نظرات: ۳۰ نظر
مدیرکل حوزه ریاست و ارزیابی عملکرد سازمان دامپزشکی کشور:
«مهندس منصور بنیاب» افزود: می‌بایست به سمت جهاد تبیین پیش برویم زیرا با جهاد تبیین می‌توان به سمت اعتلای دامپزشکی با قدرت پیش رفت ...

حکیم مهر: نشست شورای اداری و فنی اداره کل دامپزشکی استان کرمان با حضور مهندس منصور بنیاب مدیر کل حوزه ریاست، حقوقی و ارزیابی عملکرد سازمان دامپزشکی کشور، دکتر مهدی ابراهیمی جعفری مشاور رئیس سازمان دامپزشکی کشور و رئیس هماهنگی امور استانها و مجلس، دکتر صدیقه کاظمی نیا سرپرست اداره کل دامپزشکی استان کرمان، عباس سرحدی معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان کرمان، علی رهبری نژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان کرمان و تمامی روسای ستادی و شهرستانی اداره کل دامپزشکی استان کرمان در محل این اداره کل برگزار گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان، در ابتدای این نشست دکتر صدیقه کاظمی نیا سرپرست اداره کل دامپزشکی استان کرمان ضمن خیر مقدم به حاضرین بویژه مسئولین محترم سازمان دامپزشکی کشور، گزارش جامع و کاملی از عملکرد مجموعه دامپزشکی کرمان من جمله گزارش حوزه معاونت توسعه و منابع انسانی، وضعیت نیروی انسانی، وضعیت امکانات اداره کل و اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای و هزینه ای و گزارش حوزه معاونت سلامت از جمله وضعیت جمعیت دام، طیور، آبزیان و زنبورعسل استان و جمعیت دامی استان و آمار اماکن دامی و پرورش طیور استان، مراکز عرضه و کشتارگاه ها و مراکز بخش خصوصی استان و ... را ارائه نمود.

در ادامه دکتر کاظمی نیا با تاکید بر این امر که استان کرمان یکی از استان های مهم کشور در زمینه پرورش طیور می باشد، افزود: استان کرمان رتبه سوم در کشور از نظر تعداد و ظرفیت واحد های پرورشی طیور گوشتی و واحد های پرورش اجداد گوشتی را  دارا می باشد.

دکتر کاظمی نیا ضمن شرح گزارش وضعیت آبزی پروری و وضعیت زنبورداری و .... استان، به بیان اقدامات انجام شده در خصوص مدیریت بیماری های دامی و مشترک و اقدامات شاخص حوزه اداری و فنی پرداخت.

وی تهیه و تدوین سند اقتصاد مقاومتی حوزه دامپزشکی، کسب افتخار دریافت لوح تقدیر این اداره کل بعنوان دستگاه برتر استانی در جشنواره شهید رجایی، تهیه و ارائه بر نامه های پیشنهادی دامپزشکی در جهت توسعه پایدار استان به نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای تدوین برنامه هفتم توسعه استان، افزایش راندمان عملیات مبارزه با بیماریهای قابل انتقال به انسان و ... را از جمله اقدامات شاخص این اداره کل برشمرد.

وی به شرح گزارش کاملی از اردوهای جهادی برگزار شده در مجموعه پرداخت و اهم چالش ها و مشکلات موجود را بصورت مبسوط بیان نمود.

علی رهبری نژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان کرمان نیز ضمن اشاره به عظمت اقا ابا عبدالله الحسین علیه السلام و صبر در امور به بیان احادیثی در باب زیارت اقا ابا عبدالله الحسین علیه السلام پرداخت.

تنها با کار جهادی می‌توان مشکلات دامپزشکی را حل نمود

در ادامه مهندس منصور بنیاب مدیر کل حوزه ریاست، حقوقی و ارزیابی عملکرد سازمان دامپزشکی کشور در ابتدا ضمن تشکر از  زحمات سرپرست اداره کل دامپزشکی استان کرمان که وظایف مربوط به معاونت سلامت استان را نیز بنحو احسنت اجرایی می نماید، دغدغه های تمامی نیروهای دامپزشکی کرمان را شنیدند و به کلیه پرسش ها و درخواست ها پاسخ و قول بررسی و پیگیری دادند.

این مقام مسوول پس از شنیدن دغدغه های موجود در مجموعه عنوان نمود: جز با کار جهادی نمی‌توان مسائل دامپزشکی را پیش برد و می بایست کلیه همکاران با این رویکرد به وظایف محوله خویش عمل نمایند.

مهندس بنیاب گفت: بیماری های دام  و طیور منتظر نمی‌ماند تا بودجه و امکانات لازم تامین گردد و لذا  قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی حائز اهمیت ویژه است زیرا می توان از این ظرفیت برای پیشبرد اهداف و خط مشی های مجموعه استفاده نمود.

مهندس بنیاب یکی از عوامل مهجوریت دامپزشکی را، نگفتن‌ها و نشان ندادن‌ عملکرد ها عنوان نمودند و تاکید کردند که در این زمینه می بایست اهتمام بیشتری از سوی همکاران بعمل آید.

 با جهاد تبیین به سمت اعتلای دامپزشکی پیش رویم

همچنین این مقام مسئول بیان کردند: از آنجا که اینجانب به عنوان برادر کوچکتر شما،  بصورت مستمر در زمینه دامپزشکی فعالیت نموده ام و دردها و چالش های دامپزشکی را شنیده ام،  بر این امر معتقدم که می بایست به سمت جهاد تبیین پیش برویم چرا که  با جهاد تبیین می توان به سمت اعتلای دامپزشکی با قدرت پیش رفت.

مهندس بنیاب با تاکید بر تبیین در حوزه دامپزشکی برای مسئولین استان، افزود: لازم است استاندار، امام جمعه و فرمانداران و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از فعالیت‌های دامپزشکی  آگاهی داشته باشند تا بیش از پیش از دامپزشکی حمایت نمایند.

 این مقام مسئول افزود: همچنین لازم است از ظرفیت ارگان‌های دیگر نیز در قالب هم افزایی استفاده شود.

وی افزود: در باب اهمیت این موضوع همین بس که چند سال قبل از شروع بیماری کرونا ویروس در کشور، در آزمایشگاه منطقه ای و مرکز تشخیص جنوب شرق دامپزشکی این اداره کل، آزمایشات مربوط به تشخیص کرونا ویروس شتر(مرس) انجام می شده است و از سال 94 آزمایشگاه اداره کل کرمان تنها آزمایشگاه ملی در زمینه تشخیص مولکولی کرونا ویروس بوده است و صدها نمونه در این زمینه با تلاش همکاران تست شده است و بعنوان آزمایشگاه پیشرو در سطح کشور جای تقدیر و قدردانی دارد و موضوع قابل توجه این است که دامپزشکی پیش از پاندمی کرونا در سطح جهانی و ورود دانشگاه علوم پزشکی به این امر کارپژوهش و بررسی آن را از سالها پیش آغاز نموده است.

دکتر مهدی ابراهیمی جعفری مشاور رئیس سازمان دامپزشکی کشور و رئیس هماهنگی امور استانها و مجلس در ادامه با شنیدن تعداد کم نیروهای مجموعه و حجم زیاد کار از زحمات نیروهای دامپزشکی کرمان تقدیر کرد و ارزوی توفیقات روزافزون جهت مجموعه دامپزشکی استان نمودند.

این نشست با ارائه پیشنهادات سازنده در جهت ارتقای عملکردی مجموعه  به پایان رسید.

لازم به ذکر است که قبل از این نشست، مهندس منصور بنیاب مدیر کل حوزه ریاست، حقوقی و ارزیابی عملکرد سازمان دامپزشکی کشور و دکتر مهدی ابراهیمی جعفری مشاور رئیس سازمان دامپزشکی کشور و رئیس هماهنگی امور استانها و مجلس از تمامی بخش های مختلف اداری فنی اداره کل دامپزشکی و آزمایشگاه مرکز تشخیص استان بازدید نمودند و با کلیه کارشناسان و پرسنل اداره کل گفتگو و به سوالات و دغدغه های همکاران پاسخ دادند.


انتشار یافته: ۳۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
2
33
امام صادق علیه السّلام فرمودند:
«کُلُّ ذی‌صَناعَةٍ مُضطَرًّ اِلی ثَلاثِ خِصالٍ یَحْتلِبُ بِها الْکَسْبَ: و هُوَ اَن یَکُونَ حاذِقاً بِعِلْمٍ مُؤَدّیاً لِلْاَمانَةِ فیهِ، مُسْتَمیلاً لِمَنِ اسْتَعْمَلَهُ؛ هر اهل فنی برای موفقیت در کسب و کار خود (که کارش بگیرد) به سه مطلب نیازمند است: 1- تخصص و باهوشی در فن و حرفه مورد نظر. 2- امین باشد و در کار و مال مردم، امانت و درستی را حفظ کند. 3- با کارفرما و صاحب کار، خوش‌برخورد و خوش‌قلب باشد.»[1]
طبق این روایت هم تخصص ملاک انتخاب مدیر یا کارمند است و هم تعهد و امین بودن شرط است.
پاسخ ها
هاشم
| Poland |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
هر کاری باید با برنامه و نظم به پیش بره؛تب داغ زود سرد میشه.زمان کارهای بی حساب و برنامه دیگه تمام شده؛البته قطعا یه وقتایی نیازه آدم خلاقیت یا اضافه کاری انجام بده اما نه اینکه چهارچوب کاراش و اساس زندگیش رو بذاره روی این مدل اقدامات...
تغییر کن؛قبل از اینکه جهان تغییرت بده.یا حق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
2
52
...................
کرونا چه ربطی به مرس داره؟
دوما شبانه روز کار جهادی کردید نتیجه اش چی شد؟ ........
وضعیت معیشت بدتر از سال قبل.
.......................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
و وضعیت بیماریها هم بد تر از قبل
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
1
47
.............. خواهشمند است نام بسیج سازندگی و جهادی رو خراب نکنید ، اگر راست می گویید و این اردو ها از نظر شما موثر بوده بسم الله
لیست مقایسه ای خدمات سالهای گذشته شامل تعداد دام واکسینه در آن منطقه و هزینه را با هزینه ها و تعداد دام و.... اردوهایتان را اعلام نمایید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
با توجه به افزایش بروز برخی بیماریهای مشترک مثل بروسلوز و گزارش بیماریهایی مثل cchf اگر از نظر کمی امار واکسیناسیون درست باشه قطعا کیفیت کار اصلا قابل دفاع نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
1
49
فقط وفقط باافزایش نیرو و توجه به معیشت کارکنان کار دامپزشکی پیش میره .......تمام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
و البته استفاده از نیروهای متخخصص و مرتبط
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
به خدا اگه متوجه این موضوع باشند.حاضرند ۲۴ ساعته کار کنند ولی تلاش نکنند برای جذب نیروی جدید یا حداقل اقنا سازی نکردند برای این کار یا اهمیت کار رو برای بالا دستی ها نشون ندادند.
دامپزشک کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
0
51
جناب بناب عزیز مدیر کل محترم حوزه ریاست، حقوقی و ارزیابی عملکرد سازمان دامپزشکی کشوکه به دلیل تخصص مجلسی انتظارها از شما داشتیم بنده یکبار خدمت شمارسیده ام و با روحیات شما آشنا هستم اما لازم است یاد آوری کنم که کار دامپزشکی به دلایل ذیل از بدو خلقت تا کنون جهادی است و بعد ما نیز جهادی خواهد ماند:
1-کار کارمندی دردر گرد و خاک و کود و پهن(کدام اداره کارمندی در چنین محیطی کار میکند؟)
2-کار در مناطق دور افتاده و مناطق محروم وسعب العبور با وسایل نقلیه قدیمی و مستهلک که لجستیک آن به روز نشده است
3- کار با شریف ترین قشر جامعه دامداران که انتظار آنها تا ابد و دهر خدمت رایگان است و البته حق دارند
4-کار با ضریب سختی کار بالا که هم مشکلات و ضربات فیزیکی و هم ابتلا به اقسام بیماریهای مشترک را در بر دارد
5-کار با نصف چارت اداری( اکثر پرسنل در قسمت فنی چند کاره هستند)
6- کار با عدم تخصیص اعتبار بیماریهای مشترک(سهم دامپزشکی از این بودجه صفر درصد است). صرفا از سرفصل کشاورزی اندکی به ما میدهند
7-کار با مدرک دکتری حرفه ای و تخصصی که حقوق آن معادل فوق دیپلم و لیسانس برخی شرکتها هم نیست
8-کار در شرایط عدم وجود جایگاه شغلی در جامعه در شرایط گمنامی
9-کار در وزارتخانه نامرتبط و ناوارد به امور دامپزشکی که بعضا در امور سنگ اندازی میکند
10-کار در اداره ای که علاوه بر کار خود مسئول تنظیم بازار و پدافند غیر عامل وقاچاق کالا و ارز و امور آمار و امور جهاد سازندگی است بدون تعریف ردیف اعتباری این امور
11-کار در سازمانی که از حالت فنی در آمده و سیاسی شده و متخصصین در آن مطرودین و مغضوبین هستند
12- کار در اداره ای که جهت اجرای ماده 44 بیشترین واگذاریها را داشته است نظیر درمان تشخیص و....
13-کار در اداره ای روز به روز از حالت فنی دارد خارج میشود
14-کار در اداره که بیشترین ورود بازرسی و دیوان عدالت را دارد
15- کار در اداره ای که دامپزشکان وکارشناسان فنی در آن مظلومند حتی بین سایر همکاران خود
16- کار در اداره ای که تعرفه های آن مربوط به دهه 1360 میباشد لذا تا ابد در امد زا نیست
17- کار در اداره که بعلت کمبود اعتبار و امکانات شرکتهای بخش خصوصی بعضا بحال ما متاسف میشوند
18-کار در اداره ای که نظام ارتقای شغلی آن زیر صفر است امروز مدیر کلی فردا کارشناس دون پایه پست
19-کار در اداره که با 60 درصدعوامل بیماریزا-75 درصد عوامل بیماریهای نوظهور را نه در قالب وزارتخانه و یا معاون رییس جمهور در قالب یک سازمان فکستنی ذیل وزارت جهاد دارد مقابله میکند
20-کار در اداره ای که اول اقدام میکند بعد دنبال اعتبارش میرود که معمولا به نتیجه نمیرسد
پاسخ ها
دکتر امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
باسلام و احترام دم شما گرم همکار گرامی و احسنت به شما //
انگشتر عقیق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
عالی بود جناب دکتر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
0
47
نتیجه فعالیت های 24ساعته و شبانه روزی شما مثل وضع معیشتی همکاران افزایش شیوع بیماریها و ... به عینه مشهوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
0
35
اونایی که اهل دل هستند هم علت افزایش بروسلوز و هم موارد هاری رو بیشتر می فهمند اینکه تریبون دستمون باشیم و فقط حرف بزنیم ره به جایی نمی‌برد. سازمان دامپزشکی بایست پاسخگو باشد چرا هنگامی که امکان ورود تسری به احکام وجود داشت اقدامی نکرد که اینگونه سازمان برنامه و بودجه دخالت کند و آن را کم یا زیاد کند گرچه گمان نکنم کسی اصلا بخواهد پاسخگو باشد. ما به درجه ای از عرفان رسیده ایم که هضم وعده و وعید ها برایمان امکان پذیر نیست و دچار بی تفاوتی شده ایم مادامیکه وعده سر خرمن بدهند. بهروری در سازمان دامپزشکی میسر نخواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
دقیقا
عده ای در سازمان ، مایل به افزایش تعرفه دولتی نیستند. چون درامد ماده ۱۴ بالا میره و حدودا از سال ۹۱ که تسری مصوب شده ، تعرفه دولتی ثابت هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
سازمان دامپزشکی در زمینه هاری چنان ...... کار کرده که صدای وزارت بهداشت در امده و اونا بخشنامه و توصیه دادن برای واکسیناسون سگ ها!!!! اوج تحقیر یک سازمان ........ همینه!
این سازمان بود و نبودش دیگه انگار فرقی نداره
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
0
14
دامپزشکی مرجع تخصصی است و تصمیم سازی و تصمیم گیری باید بر عهده متخصصین با تجربه و صاحب دانش باشد / در حال حاضر بویژه با این شعار ها دامپزشکی و خدماتش رو به انحلال است / متخصص متعهد نیاز داریم نه متعهد غیر متخصص
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
1
22
داداش خدا هم گفته یه ساعتی رو برا استراحت بذارید تا مغزتون استراحت کنه برای فردا که خواب آلود کارها رو دنبال نکنید.یه کوچولو تقسیم کار کنید و تقسیم وظایف کنید و وظایف رو بدید به نیروهای تازه نفس ان شالله که درست میشه.قرار نیست که فقط یه نفر کار کنه و بقیه پستها خالی باشه!!
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
0
22
جهادی.. جهادی... بابا خسته شدیم... ما همه روز سال در حال جهاد هستیم و درگیر بیماری ها... خواهشا بصورت جهادی و 24 ساعته دنبال تسری باش برادر تا ما هم طعم کار جهادی رو بچشیم... استان گلستان که کلا تسری از ایم ماه قطع شده.... خواهشا آقای مسول به فکر ما باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
0
26
اسم کار جهادی میاد تنم می لرزه!
جهادی یعنی به جای کار کردن اصولی نمایشی و یهوی سریع و انقلابی ......................
تورو خدا جهادی کار نکنید!!!! اصولی کار کنید
پاسخ ها
انگشتر عقیق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
دامپزشک و تمام افرادی که شونه به شونه کنار هم کار می‌کنند ، مثل سربازی اند که میرند خط مقدم کتلت میشند و نه اثری ازشون میمونه و نه کسی اسمشون رو به خاطر میاره ولی اثر کارهاشون رو همه حس می‌کنند

سرباز امام زمان بودی و خبر نداشتی
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
0
21
............. چرا پرسنل دامپزشکی طمع آن را نمیچشند؟
کو آن ضریب ۱.۱ ؟
کو حق تسری؟
کو تعاونی مسکن؟
کو پرداخت عادلانه حق ماموریت و اضافه کا ی ها؟
کو آن شایسته سالاری ها؟
..............
همکار
|
Germany
|
۰۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
0
13
جناب بنیاب عزیزلطفا برلی همکاری مظلوم استان کرمانشاه که همیشه نصفه و نیمه حق تسریشون رو میگیرن یه کارجهادی انجام بدید.خواهشا شما و مدیرکل و معاون توسعه این استان برای مظلومیت این زحمتکشان تلاش کنید
این همه برای ادامه مدیریتتان نگران نباشید اگر برای معیشت این قشر محروم و مظلوم کاری کردید همیشه در قلبها جاوید هستید وگرنه ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
0
9
کار سازمان دامپزشکی مشکلتر از بقیه سازمانها و وزارتخانه ها است، چون مسئولان سازمان دامپزشکی که همواره علاوه بر انجام وظایف قانونی،در زمینه تنظیم بازار و قاچاق کالا و….هم فعال بوده اند، اینک باید همزمان، هم در زمینه
«جهاد تبیین »فعالیت کنند، هم «تبیین جهاد»
پاسخ ها
ناشناس
| Finland |
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
ما که گیج شدیم، راستی شما می دانید:
- انجام کدامیک، بر دیگری مقدم است؟
- کدامیک نسبت به دیگری مهمترو کارگشا تر است؟
- کدامیک نتیجه اخروی و البته دنیوی بهتری دارد؟
- انجام کدامیک، زودتر منتج به نتیجه مورد نظر می شود؟
- چه ابزار و وسایل شخصی وجانبی اضافی برای انجام هر کدام، لازم است؟
مهر ماندگار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
12
4
جناب آقای مهندس بنیاب، لطفا اگر کار می خواهید انگیزه را در کارمند افزایش دهید؛ در همین حوزه کاری شما، سه سرپرست اداره کل دارید که علی رغم گذشت ۴ ماه از سرپرستی شان، هنوز حکم مدیرکلی شان رو نزده اید؛ یکیش همین استانی که الان تشریف دارید یعنی کرمان؛ خانم دکتر کاظمی نیا عزیز، دیگری آقای دکتر آقاپور کاظمی عزیز سرپرست اداره کل مازندران و سومی آقای دکتر حسین پور عزیز سرپرست اداره کل همدان. هر سه بزرگوار فنی، دلسوز، کاربلد و از همه مهم تر خیرخواه پرسنل و ارباب رجوع هستند. ۴ ماه از سرپرستی شون گذشته هنوز این بزرگوارها رو سرپرست نگه داشتید که چی!؟ یقیناً کسی که سرپرسته، استعلامات دستگاه محترم نظارتی رو طی کرده و از نظر فنی هم خودشو تو این ۴ ماه سرپرستی نشون داده. همکاران گرامی بازرسی و حراست سازمان هم که به شانتاژ و ادعای کذب علیه این بزرگواران پی بردند؛ پس کار جهادی رو اول از حوزه خودتان با انتصاب حکم مدیرکلی این بزرگواران، شروع بفرمایید تا انگیزه برای کار جهادی با انبوه مشکلات در این گرامیان بالا بره.
آیا فقط لابی دارها، باید یکسره مدیرکل شوند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
اتفاقا اگه بحث لابی نبود که حداقل 2تا از این عزیزانی که اسم بردید شرایط سرپرستی رو هم نداشتن در ثانی شما از کجا واستون سجایای این عزیزان که در نقاط جغرافیایی مختلف فعالیت میکنن مسجل شده؟؟؟؟
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
0
9
شعار کافی نیست !؟ اگر با این شعارها مشکلی قابل حل بود ؛مشکلات عدیده در خود وزارت جهاد کشاورزی از جمله منابع طبیعی و آب و خاک و ... باید تا حالا حل میشد, هنوز برای حل مشکل مرغ, راهکاری عملی و اجرایی در جهاد کشاورزی ندارید.در سالیان اخیر ما کار جهادی در خود وزارتخانه ندیده ایم. بهترین تعریف واژه کار جهادی و بسیجی و... را از دیرباز و قبل از ورود شما از جهادکشاورزی به سازمان دامپزشکی ؛در کار اکیپهای دامپزشکی چه در سطح روستاهها و چه در کشتارگاهها و مراکز عرضه و... باید معنی نمود.
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
0
13
جناب اقای مهندس بنیاب
............ احترام و عمل به قوانین و مقررات ، شایسته سالاری در عزل و نصب ها ،پیگیری و بهبود وضع معیشت همکاران ، جلوگیری از تبعیض و بی عدالتی ، استفاده از نیروهای متخصص و مرتبط و ...از جمله کارهای جهادی است که متاسفانه ابتر مانده وگرنه خدمات پرسنل خدوم دامپزشکی به رغم تمام کاستی ها بخصوص به قشر ضعیف و اسیب پذیر جامعه ذاتا جهادی است.
ناشناس
|
Canada
|
۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
0
0
مثل همه جای دنیا ........ کار کنید ۸ ساعت در روز. اینهمه هم از کلمات غیر فنی رزمایش و جهادی و....استفاده نکنید
نظر شما
ادامه