کد خبر: ۷۵۵۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: رئیس شبکه دامپزشکی مریوان گفت: با هدف تسریع در ارائه خدمات رایگان به دامداران مناطق محروم، کارگروه دامپزشکی مهرالرضا زیرمجموعه قرارگاه جهادی امام رضا(ع) مورخه ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ در شهرستان مریوان حاضر گشته و تمام امورات حوزه مربوطه را در تعداد ۲۵ روستا تحت پوشش قرار داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، «دکتر کیوان نوری» در ادامه افزود: گروه ۲۲ نفره متشکل از بانوان و آقایان دامپزشک اقداماتی از قبیل واکسیناسیون دام‌های سبک و سنگین، سمپاشی جایگاه نگهداری دام، معاینه و درمان دام‌های بیمار، اجرای کلاس‌های آموزشی-ترویجی و ... را به مدت چهار روز در دو شیفت صبح و عصر تماماً به صورت رایگان در اختیار روستاییان و دامداران منطقه مریوان قرار دادند.

وی در خاتمه ضمن تقدیر و تشکر از نگاه ویژه اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار کردستان در موضوع حمایت از بخش کشاورزی بویژه صیانت از صنعت دامپروری؛ شوق خدمت خالصانه اعضای گروه را ستود و تأکید کرد: استمرار فعالیت گروه‌های جهادی در سرعت‌بخشی به ریشه‌کنی بیماری‌های استراتژیک و مشکل‌آفرین حوزه دامی نقش و اثر قابل ملاحظه‌ای را خواهد داشت.

















انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
2
7
سلام :
متاسفانه با تمام توان در تلاشیم سطح دامپزشکی را صرفا در حد واکسیناسیون دام های روستایی تنزل دهیم ........احسنت بر خودمان
نظر شما
ادامه