کد خبر: ۷۵۸۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: رئیس اداره دامپزشکی لاهیجان از کشف لاشه ذبح شده اسب در این شهرستان خبر داد و گفت: فرد خاطی به دستور مقام قضایی بازداشت شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «دکتر علی رسولی» اظهار کرد: پیرو گزارش نیروی انتظامی شهرستان یک خودروی غیر بومی اقدام به حمل یک لاشه ذبح شده غیرمجاز برای خروج از استان را داشته که متوقف و با بررسی کارشناسان معلوم شد لاشه ذبح شده یک رأس اسب بوده است.

وی افزود: فرد خاطی به دستور بازپرس ویژه دادگستری بازداشت و لاشه حیوان به صورت بهداشتی امحا و از زنجیره مصرف انسانی خارج شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان لاهیجان با تاکید بر اینکه شهروندان از گوشت‌هایی که مهر سلامت دامپزشکی را دارد مصرف کنند، بیان کرد: شهروندان گوشت مصرفی خود را از مراکز معتبر خریداری کنند چرا که گوشت این فروشگاه‌ها از مراکز تحت نظارت تأمین شده است.

عامل ذبح سه رأس اسب در لاهیجان بازداشت شد

مسئول روابط عمومی دامپزشکی گیلان گفت: فردی غیربومی که در شهرستان لاهیجان نسبت به ذبح اسب اقدام میکرد شناسایی و بازداشت شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «فرشید حقانی» اظهار کرد: با دریافت گزارش از پاسگاهی در لاهیجان به دامپزشکی این شهرستان مبنی بر کشف لاشه یک حیوان بدون سر در یک خودرو کارشناسان این اداره با حضور در محل لاشه یک اسب را مشاهده کردند.

وی خاطر نشان کرد: پس از بررسی و با توجه به اعترافات فرد خاطی مشخص شد که وی با همکاری فردی دیگر یک اسب را پس از دزدیدن ذبح کرده است و قصد توزیع آن را در استان دیگری دارد.

مسئول روابط عمومی دامپزشکی گیلان با اشاره به بازداشت فرد خاطی به دستور ویژه دادگستری و امحای لاشه حیوان خاطر نشان کرد: فرد خاطی در اعترافات خود بیان کرده که علاوه بر این یکی، ۲ بار دیگر نیز ذبح اسب را انجام داده است.

 وی از شهروندان خواست تا گوشت‌های دارای مهر سلامت دامپزشکی را خریداری کنند ضمن اینکه گوشت مصرفی خود را از مراکز معتبر تهیه نمایند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مجازاتگر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
0
4
گوشت کیلویی 600 هزارتومن شده گوشت آدم هم ممکنه به خوردمون بدهند
نظر شما
ادامه