کد خبر: ۷۵۸۸

حکیم مهر - مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی کرمان اعلام کرد : شماره پیامک  3000231512 جهت ارتباط آسان، سریع و ارزان مردم شریف استان کرمان با اداره کل دامپزشکی این استان راه اندازی شد.
دکتر محسن عسکرپور گفت: با توجه به ضرورت افزایش میزان خدمات رسانی به جامعه هدف و دسترسی آسان ایشان به مسئولین دامپزشکی طی سالهای اخیر اداره کل دامپزشکی استان کرمان اقدامات مهمی انجام داده است.
وی افزود : افزایش تعداد خطوط تلفن اداره کل و شهرستانها، راه اندازی تلفن گویا با شماره 2132886 ، راه اندازی پست الکترونیکی به نشانی relation.kerman@ivo.ir و info@vet.kr.ir ، راه اندازی تلفن چهار رقمی 1512 از اقداماتی است که در سالیان اخیر جهت دسترسی آسان مردم شریف استان به خدمات دامپزشکی راه اندازی شده است.
وی در ادامه گفت : وب سایت های این اداره کل به آدرس: kerman.ivo.ir  و vet.kr.ir پل ارتباطی دیگری جهت ارائه انواع خدمات الکترونیک و اطلاع رسانی به عموم مخاطبین عزیز می باشد.
مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان اظهار داشت: راه اندازی امکان ارسال و دریافت پیامک از طریق سیستم پیامک با شماره 3000231512 تازه‎ترین اقدامی است که اداره کل دامپزشکی استان کرمان جهت تسهیل بیشتر در دسترسی هم استانیهای عزیز به خدمات دامپزشکی صورت داده است.
عسکرپور در پایان گفت: هموطنان کرمانی می توانند پیشنهادات، انتقادات و شکایات خود را از طریق شماره تماس 1512 در کرمان و 03411512 در سراسر استان همچنین شماره پیامک3000231512 به اطلاع این اداره کل برسانند.

 

نظر شما
ادامه