کد خبر: ۷۵۹۲۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: استفاده از حیوانات در جنگ تاریخی طولانی دارد و گاهی شکلی باورنکردنی به خود می‌گیرد که تازه‌ترین نمونه آن را می‌توان در ادعای جمهوری آذربایجان علیه ارمنستان دید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرآنلاین، یک بمب دست ساز کوچک می‌تواند یک سگ را به سلاح تبدیل کند؟ جواب این سوال را باید در ادعای آذربایجان علیه ارمنستان جستجو کرد.

بر اساس خبری که در پارتیزان منتشر شده، امروز در کمال تعجب اکانت رسمی وزارت دفاع باکو اعلام کرد نیروهای ارمنستان در خاک جمهوری آذربایجان که نیروهای حافظ صلح روسیه به‌طور موقت در آن مستقر هستند (منطقه تحت کنترل آرتساخ)، با استفاده از یک سگ انتحاری سعی کردند به نیروهای مستقر در خوجاوند حمله کنند.

وزارت دفاع باکو افزود: آنها یک بمب دست‌ساز کنترل از راه دور را به سگ متصل کرده و او را مجبور کردند در جهت مواضع ما حرکت کند؛ اما در نتیجه هوشیاری پرسنل نظامی از این اتفاق جلوگیری شد.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
منا رجبی
|
Germany
|
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
1
1
سقوط انسانیت ... هیچی نمیشه گفت
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
3
0
حکیم مهر عزیز،رسالت یک رسانه حرفه ای این است که با احترام به قوانین بین المللی و در چهارچوب اخلاق مطالبی منتشر کند.رسانه حرفه ای باید طبق معاهدات بین المللی از عبارات مناطق استفاده کند.طبق تمامی کنوانسیون ها و توافق های جهانی،نام آن منطقه آرتساخ نیست و منطقه قره باغ در جمهوری آذربایجان است.بدون تعلقات و تفکری خاص به نشر مطالب بپردازیم.
نظر شما
ادامه