کد خبر: ۷۶۱۷۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: مدیر کل دامپزشکی استان تهران با مهم دانستن نظارت‌های دامپزشکی از مزرعه تا سفره، از توسعه نظارت های دامپزشکی و برنامه ریزی سیستم سامانه الکترونیکی شکایات مردمی به صورت پایلوت در یکی از شهرستانهای استان تهران خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، در دومین روز از هفته دامپزشکی «دکتر مسعود محمدیان» مدیر کل دامپزشکی استان تهران در برنامه  زنده رادیویی مجله دامپزشکی رادیو سلامت حضور یافت. 

محمدیان در این گفتگو ضمن تبریک روز و هفته دامپزشکی به تمامی رده های دامپزشکی از زحمات کلیه همکاران بخش دولتی و خصوصی تقدیر و قدردانی کرد.

محمدیان در گفتگو با مجری این برنامه با مهم دانستن نظارت‌های دامپزشکی از مزرعه تا سفره از توسعه نظارت های دامپزشکی و  برنامه ریزی سیستم سامانه الکترونیکی شکایات مردمی به صورت پایلوت در یکی از شهرستانهای استان تهران خبر داد.

محمدیان در ادامه گفت: به زودی جزئیات این طرح ویژه نظارتی برای مردم و اصحاب رسانه تشریح خواهد شد.

مدیر کل دامپزشکی استان تهران در ادامه از برخورد قاطع دامپزشکی با کشتار غیرمجاز خبر داد و خاطر نشان کرد: تمامی محموله های دامپزشکی باید گواهی حمل از مبدا تا مقصد داشته باشند و دامپزشکی این مهم را رصد و پایش می‌کند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: سلامت مردم خط قرمز ماست و در این امر خطیر با هیچ کس تعارف نداریم.

محمدیان در ادامه از مردم عزیز استان تهران درخواست کرد به عنوان همیار دامپزشکی به ما کمک کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف عرضه غیر بهداشتی فرآورده های خام دامی مراتب را با ادارات دامپزشکی شهرستان های استان تهران و یا با کد ۴ رقمی  ۱۵۱۲ اطلاع رسانی نمایند.

 


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هاشم خان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
2
1
سلام
چیزی که زیاده همین مدل سامانه ها هستند.
ناآشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
1
1
اگر درصدد انجام کار مفیدی هستین...سامانه شکایات کارمندان دامپزشکی رو هم راه اندازی کنین و به درد همکاران خودتون برسین.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
در حال حاضر سامانه بازرسی وجود دارد اما سامانه ای که در نهایت مدیر و حراست اداره پاسخ میدهند هیچ ارزشی ندارد مشکل اصلی خودشان هستند و شکایت علیه خودشان را پاسخ میدهند (طنز تلخ)
نظر شما
ادامه