کد خبر: ۷۶۱۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: دیدار با امام جمعه، فرماندار و پرسنل دامپزشکی، شرکت در آئین افتتاح بوستان نیروی انتظامی شهر چرام از برنامه های مدیرکل دامپزشکی در سومین روز از هفته دامپزشکی در شهرستان چرام بود

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد، «دکتر سیدمختار رجائی فر»، مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد به همراه معاون سلامت در سومین روز از هفته دامپزشکی با سفر به شهرستان چرام ضمن دیدار با پرسنل این اداره، با فرماندار و امام جمعه چرام دیدار و گفتگو کردند.

«دکتر سید مختار رجائی فر» در دیدار با دکتر توفیقان، فرماندار چرام ضمن تشریح فعالیت ها و ماموریت های دامپزشکی گفت: در دولت سیزدهم علی رغم همه مشکلات و چالش های فرا روی دامپزشکی استان ازجمله کمبود نیروی انسانی و اعتبارات، توانستیم حجم عملیات واکسیناسیون دام را 6 برابر کنیم.

وی کمبود نیروی انسانی و اعتبارات را از مشکلات اصلی این اداره کل برشمرد و گفت: تقریباً 60 درصد از چارت اداری دامپزشکی استان خالی بوده و نیازمند همت مسئولین در خصوص اعطا مجوزات لازم بمنظور پوشش نیروی انسانی در فعالیت ها و ماموریت های محوله هستیم.

دکتر توفیقیان، فرماندار و نماینده دولت در شهرستان چرام ضمن تبریک هفته دامپزشکی و آرزوی توفیقات روز افزون گفت: هفته دامپزشکی فرصت خوبی در جهت تقدیر و تشکر از دست اندرکاران حوزه بهداشت و سلامت عمومی جامعه و عزیزان دامپزشکی است

وی گفت: نقش بی بدیل دامپزشکی در سلامت عمومی جامعه و امنیت غذایی  بر کسی پوشیده نیست و مجموعه اداری شهرستان چرام آمادگی کامل خود را جهت همکاری با حوزه دامپزشکی اعلام میدارد.

وی به فعالیت های دامپزشکی در بهداشت عمومی جامعه اشاره کرد و گفت: ردپای دامپزشکی و خدمات ارزنده آن در لایه های زندگی بشر از قدیم تا کنون ملموس بوده است و این موضوع بر کسی پوشیده نیست.

در دیدار مدیرکل دامپزشکی استان با حجت الاسلام افشار ، امام جمعه شهر چرام به فعالیت های دامپزشکی در ابعاد اقتصادی، بهداشتی و سلامت جامعه اشاره گردید و خواستار حمایت های ائمه جمعه و جماعات استان در تشریح فعالیت های دامپزشکی شد.

امام جمعه شهر چرام ضمن تبریک هفته دامپزشکی گفت: تریبون نمازجمعه در اختیار مجموعه دامپزشکی در راستای  جهادتبیین  بمنطور ارائه اقدامات ارزنده دامپزشکی به آحاد جامعه است .

وی گفت: با توجه به بافت روستایی عشایری شهرستان چرام و لزوم ارائه خدمات، کمبود نیوی انسانی و تجهیزات اداری در حوزه دامپزشکی می بایستی  بروز رسانی شود .

حجت الاسلام در پایان ضمن ابراز رضایت و خرسندی از عملکرد دامپزشکی چرام گفت: تمام قد پشتیبان حوزه دامپزشکی بوده و از عملکرد و فعالیت های این حوزه حمایت و پشتیبانی خواهم کرد.

از دیگر برنامه های مدیرکل دامپزشکی و معاون سلامت در شهرستان چرام دیدار با پرسنل دامپزشکی و حضور در آئین افتتاح بوستان نیروی انتظامی در شهرستان چرام بود.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
داراب پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
0
0
پست ها خالی است و اما نیروهای قراردادی با کلی سابقه، پیمانی و رسمی نمیشن.
نظر شما
ادامه