کد خبر: ۷۶۲۰۲

حکیم مهر: همایش بزرگداشت روز دامپزشک توسط بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی علوم و تحقیقات با حضور مسئولین سازمان دامپزشکی کشور، ریاست و معاونت دانشکده دامپزشکی به همراه هیئت علمی دانشکده برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از دانشجو، همایش بزرگداشت روز دامپزشک توسط بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی علوم و تحقیقات با حضور مسئولین سازمان دامپزشکی کشور، ریاست و معاونت دانشکده دامپزشکی به همراه هیئت علمی دانشکده برگزار شد.

در این همایش در ابتدا «دکتر تاجیک» ریاست دانشکده دامپزشکی با اشاره به ظرفیت بالای دانشکده در امور علمی و استفاده از افرادی که توانمندی دارند دانشجویان را دعوت به همکاری نمود.

در قسمتی دیگر از همایش «دکتر صالحی» سرپرست پیشین سازمان دامپزشکی کشور و مدیر کل امور بین الملل این سازمان به دانشجویان خاطر نشان کرد، در طول مدت تحصیل یادگیری زبان را در اولویت قرار دهند و دانش خود را با مطالعه هر روز بالا‌تر ببرند. آقای صالحی خاطر نشان کرد به دانشجویان دامپزشکی توصیه می‌کند وارد بازار‌های تولیدی بشوند و توجه ویژه به تولید داشته باشند.

در قسمتی دیگر از همایش «دکتر مطلبی»، مشاور وزیر جهاد کشاورزی با بیان زمینه‌های کاری مختلف دامپزشکی به دانشجویان، ایشان را به تحقیق و تفحص در زمینه‌های مختلف توصیه نمودند.

در پایان امین رضا ملایجردی، مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی، با تشکر از حضور دانشجویان خاطر نشان کرد بسیج دانشجویی دانشکده طرحی تحت عنوان دوشنبه با دامپزشکی دارد که طی آن هرهفته برنامه‌ای تحت همایش علمی، اردوی جهادی، ویا بازدید علمی برگزار می‌نماید.

ملایجردی افزود امید است دانشکده دامپزشکی تبدیل به دانشکده‌ای پویا، علمی و جهادی بشود. وی خاطر نشان کردند، شورای علمی در دانشکده شکل می‌گیرد که برنامه پر محتوای دوشنبه‌ها با دامپزشکی با مشورت این شورا برگزار می‌نماید. در پایان ملایجردی با تشکر از حضور مسئولین سازمان دامپزشکی افزود که حضور افراد دولتی در دانشگاه بسیار مفید است.

 

نظر شما
ادامه