کد خبر: ۷۶۴۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان سمنان اظهار داشت: در شش ماه اول سال جاری ۳۳ مورد نمونه برداری به صورت تصادفی از کلیه محصولات دارویی و معدنی کارخانجات صورت پذیرفته است. همچنین در این راستا ۳۲ مورد بازدید از شرکتهای پخش، ۲۱۰ مورد بازدید از کلیه مراکز درمانی و مایه کوبی و ۱۰ مورد بازدید مشترک با سایر ادارات به عنوان عملکرد 6 ماهه در اداره کل دامپزشکی استان سمنان صورت پذیرفته است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سمنان، «دکتر مهدی حقیان فر» در ادامه گفت: طی بازدیدها صورت پذیرفته ضمن ممیزی واحدهای تابعه، توصیه های فنی برابر با بخشنامه و قوانین جاری سازمان دامپزشکی کشور به مسئولین فنی مستقر در واحدهای تحت پوشش ابلاغ گردید و در این راستا تعداد ۱۰ پرونده تشکیل شده از تخلفات حوزه تشخیص و درمان به مراجع قضایی ارجاع شد و همچنین مسئول فنی  ۳ واحد هم تذکر کتبی دریافت نمودند.

رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان بیان نمود: ۱۸ مورد نظارت بر بچ اول تولید در راستای تولید محصول با کیفیت و موثر در بخش درمان به انجام رسیده است که در نتیجه نظارت صورت پذیرفته طی این ۶ ماه ۲۵۰ قلم انواع دارو و واکسن ضبط و معدوم گردید.

در پایان دکتر مهدی حقیان فر اضافه نمود: در جهت عمل به تعهد ایجاد اشتغال برش های تعیین شده در ۶ ماهه اول سال جاری ۵ پروانه برای اشتغال نیز در حوزه تشخیص و درمان از طرف این اداره صادر شده است.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
0
3
معدوم کردن دارو واکسن افتخاردارد که امارمی دهید این نآن ازکم کاری شماوهمکارانتان درانجام وظایف اصلی،یعنی حمایت وهدایت شما می باشدهرچی حمایت وهدایت ضعیف تر داروی تاریخ گذشته بیشتر ومعلوم شدن زندگی همکاران هنرشماست چرادنبال علت ورفع موانع نیستید وفقط کشف وضبط ومعدوم بلدید اخرین راهکاررااولین راه می،دانید وبه خودتان زحمت نمی دهید هدایتگری مردحمایت گری مرد توروخدابیدارشوید وجودتون رابه خواب نزنید اگرشماجاتون برعکس،بودهم همینطوری دوست داشتید
نظر شما
ادامه