کد خبر: ۷۷۲۷۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر: در راستای اجرای طرح رصد و پایش تامین تا توزیع داروهای دامپزشکی از یک خودروی شخصی 57 قلم داروی قاچاق، غیرمجاز و تاریخ گذشته کشف و ضبط گردید و خودرو به پارکینگ انتقال یافت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان مانه و سملقان، در راستای اجرای طرح رصد و پایش تامین تا توزیع داروهای دامپزشکی در طی گشت مشترک با همکاران پلیس آگاهی نیروی انتظامی شهرستان مانه و سملقان در بازدید به عمل آمده از یک خودروی شخصی یک دامپزشک 57 قلم داروی قاچاق، غیرمجاز و تاریخ گذشته به ارزش حدودی 300 میلیون ریال کشف و ضبط گردید و شخص متهم برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و خودروی وی به پارکینگ انتقال یافت.

«محمدرضا سروناز» رییس شبکه دامپزشکی شهرستان مانه و سملقان در این باره افزود: انجام بازدیدهای مستمر از مراکز دامپزشکی از قبیل داروخانه دامی منجر به شناسایی تخلفات احتمالی و جلوگیری از فروش و عرضه داروهای قاچاق، غیرمجاز و تاریخ گذشته می شود.

وی به دامداران توصیه کرد: از خرید و مصرف دارو و واکسن بدون تجویز دکتر دامپزشک خودداری کنند و هنگام خرید به تاریخ درج شده روی بسته بندی دارو و تاییدیه سازمان دامپزشکی دقت داشته باشند؛ زیرا مصرف دارو‌های تاریخ گذشته و قاچاق باعث پاسخ ندادن درمان و گاها منجر به بروز عوارض جانبی و تلفات در حیوانات می ‌شود. این در حالی است که متاسفانه برخی افراد سود جو اقدام به خرید و فروش این داروها می نمایند.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان مانه و سملقان در پایان از دامداران درخواست نمود در صورت مشاهده هرگونه تخلف با سامانه 1512 تماس حاصل فرمایید.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
4
1
اگر کلینیسین هستن خودشون میدونن چیکار دارن میکنند به چه حقی گرفتینش ، متاسفم براتون ، کسی که درمانگره خودش میوونه چیکار داره میکنه و قیمت رو کم میکنه ، واقعا متاسفم ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
0
2
داروی طرف رو ضبط و معدوم کردید و پرونده هم در مراجع صنفی و قضایی در جریانه و با صدور حکم متخلف به جزای کارش میرسه، دیگه ماشین شخصی رو به چه حقی توقیف کردید؟؟
اگر این داروها رو ایشون با کرایه یک تاکسی منتقل میکردند بازهم اتومبیل تاکسی را توقیف میکردید؟!
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
0
2
جناب محمدرضا سروناز محض یادآوری به استحضار شما برسانم با توجه به عدم تخصیص ارز به داروهای دامی و گرانی داروهای تولید داخل و وارداتی ، قاچاق دارو های دامی و استفاده از داروهای انسانی به صورت رسمی و غیر رسمی افزایش یافته . در ضمن کیفیت داروهای داخلی نیز به صورت چشمگیری کاهش پیدا کرده و هفته ای نیست که دستور بررسی داروهایی از طرف سازمان ابلاغ نشود . در این وضعیت به عنوان کلینسین و همکار شما عرض میکنم کیفیت و جوابدهی بسیاری از داروها و سموم قاچاق و حتی تاریخ منقضی متاسفانه از داروهای تولید داخل دارای تاریخ بهتر است . از مدیرکل محترم و با دانش استان و همکاران کلینیسین با تجربه استان سوال بفرمایید قطعا شما را راهنمایی خواهند کرد .
در ضمن با توجه به تجربه خدمت شما عرض میکنم ، اگر هدف شما رعایت قانون بوده که انشالله اینطور باشد خدا خیرتان بدهد اما اشتباه کردید و شان همکار را که در آن منطقه محروم مشغول خدمت رسانی است را رعایت نکردید چراکه این به اصطلاح تخلف از نظر شما توسط بسیاری از همکاران انجام میشود ...........................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
0
1
با سلام
بدلیل وجود سخت گیریهای قانونی اگرچه این موضوع تخلف محسوب میشود ولیکن موارد مشابه آن در شهرستانهای همجوار و منطقه امری رایج است
متاسفانه این قبیل برخورد ها از طرف ایشان تکراری است ................... قطعا این نوع رفتار و تصمیم گیری ها به نفع همکاران و دامداران نخواهد بود ؛
........................
نظر شما
ادامه