کد خبر: ۷۷۵۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با حکیم مهر:
«دکتر مهدی قمصری» افزود: انتظار این است که این نمایندگان با جوامع و با آحادی که به آنها رای دادند در ارتباط باشند که بتوانند انتقال‌دهنده افکار و ایده‌ها و نیازها و درخواست‌ها باشند و این اهمیت موضوع است ...

حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی: رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران ضمن حضور در پنجمین دوره انتخابات شورای نظام دامپزشکی کشور در گفتوگو با پایگاه خبری حکیم مهر گفت: «مشارکت آحاد یک جامعه مدنی، صنفی و تخصصی نقش بسیار مهمی در تصمیمگیریهای مربوط به خود دارد. با توجه به شرایط روز، توسعه دموکراسی و نگاههای تخصصی که در حوزههای مختلف وجود دارد، طبیعتا یک خرد جمعی میتواند منجر به تصمیمات منطقیتر و با حفظ منافع جمعی و اکثریت باشد که مسیر آن انتخابات است.»

«دکتر مهدی قمصری» ادامه داد: «از آنجا که امکان مشارکت همگانی در جوامع بزرگ وجود ندارد و به تصمیم نخواهد رسید، راهی جز این نیست که افراد در یک مکانیسم تعریف شده بتوانند با انتخاب نمایندگان به هدف خود برسند. این مسیری است که در همه دنیا برای همه شقوق تجربه شده و یک جمع بزرگ باید نمایندگانی انتخاب کند که به نمایندگی از آنها بتواند در مورد مصالح و موارد ضروری در رابطه با آن موضوع و آن حوزه تصمیمگیری کنند. البته انتظار این است که این نمایندگان با جوامع و با آحادی که به آنها رای دادند در ارتباط باشند که بتوانند انتقالدهنده افکار و ایدهها و نیازها و درخواستها باشند و این اهمیت موضوع است.»

وی با تاکید بر اینکه هر انتخاباتی فینفسه اهمیت خود را دارد، تصریح کرد: «امروز در انتخاب اعضای شورای مرکزی استانها هستیم که منجر به یک شورای مرکزی قوی میشود و یک سلسله مراتب است. امیدواریم که با مشارکت وسیع و پرتعداد همکاران انتخاب خوبی صورت گیرد، کمااینکه بهره انتخاب خوب را خود افراد رایدهنده خواهند برد و اگر انتخاب مناسبی صورت نگیرد و نگاهی بیتفاوت به این موضوع و هر انتخاباتی شود، ضرر آن را آحاد همان جامعه خواهند برد. لذا امیدواریم که همکاران با جدیت به دور از بعضی روابط غیرضروری و ناسالم به انتخاب اصلح برسند و برای تشکیل شوراهای مرکزی نمایندگان شایستهای را انتخاب کنند.»

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دامپزشک
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
2
1
در استان ......... که به طرز مسخره و ناجوانمردانه ای لحظه ی آخر ۴ نفر از کاندیداها حذف شدن ....
انتخابات مهندسی شده ی نظام دامپزشکی استان .......!!!
نظر شما
ادامه