کد خبر: ۷۷۷۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: «دکتر سعید کرمی» مدیرکل، «دکتر کشاورز» و «دکتر رویگری» کارشناسان دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های طیور سازمان دامپزشکی به منظور بررسی روند نظارت اداره کل دامپزشکی و اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور استان قم و همچنین بررسی و پایش وضعیت بیماری در قم حضور پیدا کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قم، این بازدید در معیت «دکتر علی حیدری» رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری طیور و «دکتر سید احمدرضا فاطمی» کارشناس این اداره و نمونه برداری در یک واحد پروش مرغ تخمگذار جهت بررسی و پایش وضعیت بیماری در سطح واحد پرورشی انجام گرفت.

در انتها دکتر کرمی پس از حضور در اداره کل، طی جلسه ای به تبادل نظر با تیم فنی اداره کل پرداختند که در این خصوص «دکتر مهدی رفیعی» سرپرست معاونت سلامت اداره کل در خصوص نحوه نظارت مسئولین فنی بهداشتی واحدهای پرورشی، نظارت اداره کل بر عملکرد مسئولین فنی و همچنین چالشهایی که در این زمینه مطرح است توضیحاتی داد و نکاتی را مطرح کرد.



انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
0
2
اصلا هم تابلو نبود نوع خبر.یجوری خبر کار کردن که رئیس و کارشناسان طیور سازمان اومدن قم گفتن یسری هم بزنیم به ی واحد تخم گزار چندتا تشریح کنیم حوصلمون سر نره .فردا ...... در میاد که یه واحد درگیر آنفلوانزا فوق حاد در قم شناسایی و مختومه شد.و خبر های دیگه ای که چند روز دیگه منتظر باشید از قم میزنه بیرون
نظر شما
ادامه