کد خبر: ۷۷۹۹۴
تعداد نظرات: ۷ نظر
رئیس سازمان نظام دامپزشکی:
رئیس شورای نظام دامپزشکی استان تهران نیز گفت: استان تهران تنها استانی است که در شورای آن رئیس به تنهایی مسئولیت ندارد و همه اعضای شورا به اندازه رئیس شورا مسئولیت دارند و پای کار ایستاده‌اند ...

حکیم مهر: اولین جلسه شورای دور پنجم نظام دامپزشکی استان تهران با حضور «دکتر حامد زارعی» و اعضای شورای نظام دامپزشکی استان تهران در محل سالن جلسات نظام دامپزشکی استان برگزار گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا، در اولین جلسه شورای دور پنجم نظام دامپزشکی استان تهران «دکتر جبرئیل برادری» رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، «مهندس احمد مینایی جاوید» معاونت امور دام استان و «دکتر مسعود محمدیان» مدیرکل دامپزشکی استان حضور داشتند.

خوشبختانه استان تهران برای بنده همیشه شورایی قابل اعتماد بوده است

در ابتدای جلسه «دکتر حامد زارعی» رئیس سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا، استان تهران را بازوی کمکی سازمان مرکزی نظام دامپزشکی دانست و افزود: «با توجه به تعداد بالای پروانه‌های ماده 5 صادر شده در استان تهران، ازدیاد کلینیک‌ها و مراکز درمانی و همچنین تعداد اعضای نظام دامپزشکی در این استان می‌توان به جرات گفت استان تهران یکی از مهم‌ترین استان‌ها در کل کشور است. قطعا برای هر مدیر و مسئول کشوری که باید تمام 31 استان کشور را تحت نظر داشته باشد، استان تهران به عنوان پایتخت کشور از اهمیت خاصی برخوردار است و دغدغه خاطر بیشتری را هم ایجاد می‌کند. خوشبختانه استان تهران برای بنده همیشه شورایی قابل اعتماد بوده که الحمدالله تا به حال نه تنها دغدغه خاطری برای سازمان ایجاد نکرده بلکه کمک‌کننده و حمایت‌گر نیز بوده است و این مهم قطعا بدلیل زحمات و تلاش‌های اعضای شورای تهران و درایت و مدیریت رئیس شورای استان تهران است.»

وی ادامه داد: «خدا را شاکریم که یک درک متقابل بین سازمان مرکزی نظام دامپزشکی و استان تهران وجود دارد. از همان ابتدا رویکردها به صورت حمایتی و بدون هیچ‌گونه توقعات نابجا بوده است.»

دکتر زارعی با اشاره به ساختار سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا گفت: «همان‌طور که می‌دانید ما در کل کشور چند نظام صنفی قانونی داریم که این نظام‌ها تشکل یا انجمن نیستند بلکه سازمان‌های غیردولتی هستند که قانون و ساختار مشخصی دارند. با وجود اینکه سازمانی غیردولتی هستند، اما رؤسای آنها منصوب رئیس جمهور هستند و زیر نظر ایشان فعالیت می‌کنند. سازمان نظام دامپزشکی نیز یکی از همین سازمان‌ها است که یک سال و نیم پیش از طرف ریاست محترم جمهور بر بنده تکلیف شد که در سازمان نظام دامپزشکی حضور داشته باشم.»

انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان‌ها بدون حاشیه و در سالم‌ترین فضای ممکن برگزار شد

رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به انتخابات صنفی ماه گذشته گفت: «یکی از اتفاقات خوبی که در این مدت انجام گرفت برگزاری موفقیت‌آمیز و غرورآفرین پنجمین دوره انتخابات شورای نظام دامپزشکی استانها بود که به حمدالله با همت و تلاش همه ارگان‌ها، دفتر ریاست جمهوری و قوه قضائیه و با حضور و مشارکت بیش از پنجاه و دو درصدی دامپزشکان و پیرادامپزشکان عزیز در کل کشور، شاهد حماسه‌آفرینی دامپزشکان بودیم. اتفاقی که بدون حاشیه و در سالم‌ترین فضای ممکن انصافا باعث سربلندی و غرور خانواده بزرگ دامپزشکی کشور شد و قطعا همین اتفاقات خوب است که ما را به ادامه مسیر امیدوار می‌کند.»

استان تهران تنها استانی است که همه اعضای شورا به اندازه رئیس شورا مسئولیت دارند

در ادامه جلسه «دکتر رامین سلامتی» رئیس نظام دامپزشکی استان تهران و نائب رئیس شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی ضمن اظهار خرسندی از حمایت‌ها و هدایت‌های رئیس سازمان نظام دامپزشکی، به توضیح مختصری از عملکرد شورای چهارم نظام دامپزشکی استان تهران پرداخت.

دکتر سلامتی خاطرنشان کرد: «استان تهران تنها استانی است که در شورای آن رئیس به تنهایی مسئولیت ندارد و همه اعضای شورا به اندازه رئیس شورا مسئولیت دارند و پای کار ایستاده‌اند.»

کمترین تعداد پرونده‌های هیات بدوی انتظامی نسبت به جمعیت اعضا در کشور مربوط به استان تهران است

رئیس نظام دامپزشکی استان تهران با اشاره به تعداد بالای اعضای سازمان نظام دامپزشکی در استان تهران گفت: «بخش دامپزشکی در استان تهران از حساسیت خاص و ویژه‌ای برخوردار است. بیشترین تعداد اعضای سازمان نظام دامپزشکی در این استان حضور داشته و مشغول به فعالیت هستند. استان تهران دارای بیش از 8 هزار عضو سازمان نظام دامپزشکی بوده و بیش از یک چهارم دامپزشکان فعال بخش خصوصی کشور و پروانه‌های صادره در حوزه‌های کلینیک، بیمارستان، آزمایشگاه، داروخانه دامپزشکی و... مربوط به این استان می‌باشد و بنابراین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده و همکاری اعضای محترم نظام دامپزشکی استان، کمترین تعداد پرونده‌های مطروحه در هیات بدوی انتظامی نظام دامپزشکی، نسبت به جمعیت اعضا در کشور مربوط به استان تهران است، به صورتی که تعداد آرای صادره در هیات بدوی انتظامی نظام دامپزشکی استان کمتر از سه درصد کل آرای صادره در سراسر کشور را تشکیل می‌دهد.»

دکتر سلامتی در ادامه افزود: «در این یک سال و چند ماه اخیر شخصا شاهد پیگیری‌های مستمر دکتر زارعی برای حل مشکلات اعضا و فعالین حرفه دامپزشکی، رفع مشکلات مالی سازمان، رسیدگی به پرونده‌های مفتوح این سازمان و نیز تلاش برای برگزاری باشکوه پنجمین دوره انتخابات شورای نظام دامپزشکی استانها در سراسر کشور بوده‌ام و بابت تمامی این زحمات از ایشان صمیمانه تشکر می‌کنم.»

رئیس نظام دامپزشکی استان تهران ضمن ابراز خرسندی از حضور فعال رئیس سازمان جهاد کشاورزی و حمایت‌ها و همسویی اداره کل دامپزشکی استان، به ارائه گزارش عملکرد شورای نظام استان پرداخت و ظرفیت‌ها، پتانسیل، شرایط اشتغال و فعالیت دامپزشکان و پیرادامپزشکان استان را تشریح کرد.

تقدیر رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از عملکرد سازمان نظام دامپزشکی

در ادامه «دکتر جبرائیل برادری،» رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران نیز ضمن تقدیر از عملکرد سازمان نظام دامپزشکی و تحسین جهت برگزاری آبرومندانه و پرشکوه پنجمین انتخابات شورای نظام دامپزشکی استانها و همچنین دقت نظر شورای نظام دامپزشکی استان تهران در صدور پروانه‌ها، نقطه نظرات و رهنمودهای خود را در خصوص پیشبرد بهتر فعالیت‌های مشترک نظام دامپزشکی و جهاد کشاورزی ارائه داد.

ایستادگی نظام دامپزشکی استان و اداره کل برای رفع موارد و مشکلات بهداشتی

در ادامه این جلسه «دکتر مسعود محمدیان» مدیرکل دامپزشکی استان تهران نیز ضمن تاکید بر همکاری هر چه بیشتر با نظام دامپزشکی از اقدامات به عمل آمده در دوره چهارم شورای نظام دامپزشکی استان در خصوص پروانه‌های صادره مراکز دامپزشکی و اماکن دامی تقدیر کرد.

دکتر محمدیان بر نقش و جایگاه خطیر صدور پروانه‌های ماده 5 اشاره و خاطرنشان کرد: «ایستادگی نظام دامپزشکی استان و اداره کل و همراهی هر دو در رفع موارد و مشکلات بهداشتی باعث به‌روزرسانی و رعایت هر چه بیشتر مسائل بهداشتی در فارم‌های صنعتی استان شده است.»

گفتنی است در ادامه جلسه توسط رئیس نظام دامپزشکی مسائلی مربوط به حرائم کاذب و موارد و املاک مزاحمی که حرائم اطراف را قفل کرده و به موجب آن مانع کسب و کار شده‌اند صحبت‌ها و رایزنی‌هایی جهت رفع و ابطال آنها صورت گرفت.

همچنین در پایان جلسه دکتر زارعی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اعضای شورای چهارم نظام دامپزشکی استان، شروع دوره جدید را به اعضای شورا تبریک گفت.

وی از عملکرد خوب اعضا در شورای قبلی یاد کرد و گفت: «انتخاب تمامی اعضای دوره قبلی در شورای جدید و اخذ رای حداکثری، نشان‌دهنده اعتماد بالای دامپزشکان استان به شما عزیزان است که این مورد برای بنده قابل تقدیر است.»

دکتر زارعی در پایان با اعتای اعتبارنامه‌های اعضای جدید نظام دامپزشکی استان تهران، از اعضای شورای چهارم با اهدای لوح یادبودی تقدیر و تشکر به عمل آورد.

 

















انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
ناشناس
|
Canada
|
۰۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
2
2
روسای استانی رو معرفی کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
0
8
امسال هم خبری از حق و حقوق همکاران بخش خصوصی نیست؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
1
4
جناب آقای مهندس برادری از سرمایه های ارزشمند جهاد استان هستند ، پاکدست ، شریف و کاردان و حضور ایشان در نظام استان تهران نشان از اشراف ایشان به تمام زوایای بهداشتی و پرورشی است امید است ایشان را در پست های بالاتر ببینیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
4
3
نظام دامپزشکی تهران در دوره گذشته پیشرو و فراتر از انتظار بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
4
2
دکتر سلامتی منشا خیلی از تحولات در نظام استان تهران است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
4
3
نظام دامپزشکی استان تهران در چند سال اخیر یک سروگردن از سایر استانها بالاتر بوده و حقیقتا الگوی بقیه استانها بوده .امیدوارم در این دوره هم مثل دوره قبل موفق باشند .
علی چشمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
0
1
با ارزوی بهترین ها برای همکاران استان تهران
نظر شما
ادامه