کد خبر: ۷۷۹۹۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: در جلسه‌ای که امروز با حضور مدیر کل دامپزشکی استان لرستان و اعضای منتخب سازمان نظام دامپزشکی در محل اداره کل دامپزشکی استان برگزار شد اعضای هیئت رئیسه نظام دامپزشکی لرستان انتخاب شدند.

 به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان لرستان، در این جلسه «دکتر مصطفی زبردست»، مدیرکل دامپزشکی استان ضمن قدردانی از مشارکت همه اعضای نظام دامپزشکی استان و تشکر از زحمات هیئت اجرایی و هیئت نظارت، انتخابات این دوره نظام دامپزشکی استان را یکی از دوره هایی برشمرد که همه اقشار نظام دامپزشکی استان در آن مشارکت کردند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اعضای قبلی نظام دامپزشکی استان، برای اعضای جدید و برگزیده نظام دامپزشکی آرزوی موفقیت کرد و نظام دامپزشکی را یار و بازوی کمکی اداره کل دامپزشکی استان برشمرد و تعامل هرچه بیشتر بین اعضای نظام دامپزشکی با اداره کل دامپزشکی استان در پیشبرد اهداف والای سازمان دامپزشکی کشور را خواستار شد.

در انتهای این جلسه «دکتر سید احسان الله موسوی» به‌ عنوان رئیس سازمان نظام دامپزشکی، «دکتر محمدرضا حسینی» بعنوان نایب رئیس، «دکتر مصطفی کلانتری» به عنوان مسئول مالی و «مهندس اسفندیار نادری» به عنوان دبیر نظام دامپزشکی استان با رای گیری از بین اعضاء انتخاب شدند.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
0
1
انتصاب رییس نظام دامپزشکی استان از بین سه نفر که به رییس نظام دامپزشکی کشور اعلام میگردد انتخاب می‌شود!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
0
1
انتخاب ریاست شورای نظام دامپزشکی استان از بین افراد منتخب توسط ریاست سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا ایران صورت می‌گردد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
0
1
رییس نظام دامپزشکی استان هنوز انتخاب و معرفی نشده،افراد منتخب در رای گیری اعضا به رییس نظام دامپزشکی کشور معرفی میگردند و سپس از بین انها یک نفر توسط رییس نظام دامپزشکی کشور انتخاب و معرفی میگردد.
نظر شما
ادامه