کد خبر: ۸۶۹۷

حکیم مهر - هیأت کوهنوردی سازمان دامپزشکی به مناسبت هفته سلامت به قله کلکچال صعود کرد.

در این صعود دکتر دستور رئیس سازمان دامپزشکی هم حضور داشت.

بنابراعلام این هیأت به دنبال فراخوان توسط اداره رفاه و تعاون سازمان دامپزشکی جهت شرکت در برنامه کوهنوردی که به مناسبت هفته سلامت تدارک دیده شده بود دکتر دستور و سایر کوهنوردان پس از ادای نماز صبح، ساعت 6 صبح از محل سازمان دامپزشکی به سمت پارک جمشیدیه حرکت نمودند.

به گفته مسئول هیأت کوهنوردی سازمان دامپزشکی، این هیأت پس از رسیدن به ایستگاه اول (تپه نورالشهدا) و قرائت فاتحه و زیارت قبور تا ایستگاه دوم (اردوگاه آموزش و پرورش) به کوهپیمایی ادامه داده و در آنجا با صرف صبحانه به استراحت کوتاهی پرداختند.

آتش بار افزود : حضور رئیس سازمان دراین صعود بویژه به مناسبت هفته سلامت با توان و روحیه ای سرشار از انرژی ضمن هماهنگی و همدلی در جمع و برخورد گرم و صمیمی ایشان سبب تقویت روحیه و اعتماد به نفس برای همکاران مخصوصا شرکت وی در ورزش های گروهی که در تاریخ رؤسای سازمان دامپزشکی بی سابقه بوده گردید.
وی همچنین گفت : اعضاء کوهنوردی به دو گروه تقسیم شده ، تعدادی از کوهنوردان از ایستگاه 2 به پایین برگشتند و بقیه گروه جهت صعود به قله مسیر را ادامه دادند و بیشتر اعضاء به رغم شدت باد و سرد بودن هوا به ایستگاه 3 رسیدند و در پایان رأس ساعت 10:45صبح در هوایی برفی و مه آلود و کولاک و برف و بوران، دکتر حاج اکبری ، کرماجانی و من به قله رسیدیم.

 

خبر مرتبط :

 
نظر شما
ادامه