کد خبر: ۸۷۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - پنجمین جشنواره ونمایشگاه تخصصی غذای سالم مهر ماه سال جاری برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی این جشنواره و نمایشگاه با اعلام این مطلب گفت :  در آستانه روز جهانی غذا، جشنواره ونمایشگاه امسال که با شعار غذای سالم برای همه نامگذاری شده برگزار می‎شود و با هدف اشاعه فرهنگ تولید ومصرف محصولات غذایی سالم تلاش می کند تا در پنجمین سال متوالی بتواند نقش تاثیرگذارخود را در حوزه سلامت وایمنی غذا ایفا نماید.
علی زندی با اشاره به برگزاری موفق این جشنواره و نمایشگاه در سال گذشته افزود: دبیرخانه جشنواره با توجه به همزمانی نمایشگاه با روز جهانی کودک و روز جهانی غذا برنامه های ویژه ای تدارک دیده است.

وی برگزاری جشنواره دنیای تغذیه و سلامت کودکان،دعوت از مدارس و بازدید دانش آموزان، اطلاع رسانی موثر جهت بازدید عموم، دعوت از فعالان صنعت غذای کشور را از برنامه های در دست اقدام جهت برگزاری باشکوه این رویداد اعلام کرد.
گفتنی است جشنواره و نمایشگاه غذای سالم،همه ساله با همکاری سازمان غذا و دارو، دست اندرکاران حوزه بهداشت و سلامت و با حضور واحدهای تولیدکننده محصولات غذایی سالم در تهران برگزار می شود.
امسال نیز این رویداد از تاریخ 18 تا 21 مهر1391 در تهران برگزار خواهدشد.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و حضور در این رویداد می‌توانند با شماره‌های دبیرخانه جشنواره 4-77515570 تماس حاصل نمایند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
0
0
خیلی هم ارگانیک نبود.
نظر شما
ادامه