کد خبر: ۹۰۸۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر -  استانداری فارس آگهی استخدام نیروی انسانی مورد نیاز دستگاههای اجرایی این استان را منتشر کرد.

بر این اساس اداره کل حفاظت محیط زیست فارس برای جذب یک نفر کارشناس محیط زیست با تحصیلات کارشناسی یا بالاتر در رشته‏های مرتبط از جمله دامپزشکی اعلام آمادگی نموده است.

متقاضیان می توانند برای ثبت نام تا دوازدهم خرداد ماه سال جاری از طریق سایت استانداری فارس به نشانی www.farsp.ir اقدام نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره هم می توانید به نشانی http://estekhdam.farsp.ir/Announcement91.pdf مراجعه نمایید.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار دامپزشک
|
-
|
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
0
0
چرا استان آ. شرقی که رتبه دوم دام کشور را دارد اعلام نیاز نمی کند؟؟؟؟؟!!!! از بس تعداد فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد تبریز سر به فلک کشیده. کسی هم ارزشی برای فارغ التحصیلان دانشگاه دولتی قائل نیست. از استانداری آ. شرقی هم انتظار می رود مساعدت لازم را در بکارگیری نیروی انسانی در ادارات کل استان بویژه اداره کل دامپزشکی بعمل آورند
ناشناس
|
-
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
0
0
بدینوسیله مراتب دادخواهی و مدد طلبی خود را جهت بررسی وضعیت استخدام نیروی کار استانداری که آزمون آن در تاریخ
21/10/1391 برگذار گردید تقدیم می دارم .
پس از اعلام نتایج این آزمون و اعلام چند برابر ظرفیت نفرات دامپزشک مورد تقاضا برای ادارات دولتی مربوطه بنده هم جزو 7 نفر اعلام شده برای شبکه دامپزشکی شهرستان * بودم و با هزاران سپاس از خداوند و هزاران امید, مدارک درخواستی را طبق ضوابط به کارگزینی اداره کل دامپزشکی فارس تحویل دادم و گفتند برای انجام مصاحبه علمی متعاقبا با پذیرفته شدگان تماس گرفته خواهد شد.
در تماس هایی با همکاران دیگر که برای انجام مصاحبه پذیرفته شده بودند متوجه شدم که گویا تاریخ مصاحبه ای تعیین کرداند(از قرار روز دوم بهمن ماه) با آنکه شماره تلفن همراه و منزل پذیرفته شدگان در اختیار اداره مربوطه بود و البته در این مدت هیچ ساعت یا روزی نبود که من و افراد خانواده در منزل نباشیم به بنده اطلاع داده نشد و بعد اداره کارگزینی طی تماسی با منزل در روز یکم بهمن ماه اطلاع دادند که مصاحبه فردا مورخ دوم بهمن ماه کنسل گردیده است (مصاحبه ای که اصلا به بنده اطلاع داده نشده بود) و پرسیدند که آیا قبلا به شما اطلاع داده شده بود ؟و من گفتم که , خیر !!؟
در این مدت مشغول آماده سازی دانسته ها جهت ارائه در مصاحبه بودیم و البته مراقب بودم تا دوباره ما را بی اطلاع نگذارند و در آخرین تماس با کارگزینی در روز چهارشنبه 11/11/91 و ساعت 45/11 برای اطلاع از تاریخ انجام مصاحبه فرمودند که تاریخ آزمون مصاحبه مشخص نیست و با شما تماس می گیریم و به سایت استانداری مراجعه مداوم داشته باشید و ضمن تشکر خداحافظی کردم.
بعد از آنکه با مشقت و با سرعت هر چه بیشتر بالاخره خود را ساعت 9 به اداره رساندم و ساعت 15 آن روز مصاحبه ام برگزار گردید , در حالی فردای آن روز یعنی پنجشنبه 12/11/91 ساعت 15/8 صبح از اداره مربوطه تماس گرفتند و فرمودند امروز مصاحبه در محل اداره کل دامپزشکی برگزار میشود و تا ساعت 9 باید در محل حضور داشته باشید!!؟
که رمقی برای من و افراد مراجعه کننده باقیمانده نمانده بود.
و طی این مدت از روی لیستی که در اختیار داشتند اسامی را جهت انجام مصاحبه اعلام می کردند ولی در ناباوری کامل دیدیم که اسامی نفرات دیگری هم جهت انجام مصاحبه به لیست افزوده شده وبجای 7 نفر حدود10 نفر فقط برای استخدام در شبکه دامپزشکی * لیست شده بود ونام یکی از متقاضیان که توسط استانداری اعلام شده بود حذف گردیده بود و از قضا یک نفر که بستگان ایشان رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان * می باشند و البته در حال گذران دوره خدمت مقدس سربازی هم هستند .
وقتی جایی از مسئله ای مورد داشته باشد , انسان تا حدودی از شواهد و قرائن متوجه می شود که مشکلی هست و ما این مورد را روز مصاحبه کاملا چشیدیم و چه تلخ بود ...
از اولین گروه مصاحبه شونده در آن روز یک نفر در شبکه دامپزشکی فارس مشغول است و اولین نفرات مصاحبه شدند و پس از آزمون نزد ما آمدند در حالی که جواب سوالات را مثل آب خوردن برای ما بازگو می کردند(و در حالی که تکرار می کرد او هم مثل همه در آزمون شرکت کرده تا کسی شک نکند و همه بدانند که ایشان در مصاحبه پاسخ همه سوالات را داداند سوال هایی که مطمئنا قبل از مصاحبه در اختیارشان بوده)و صد البته مصاحبه کنندگان از همکاران و دوستان ایشان هستند که بنده و همکاران کاملا اطلاع داریم ولی همان جورکه می دانید فیلم مصاحبه ظبط شده و کسی توانایی اثبات چیزی را نخواهد داشت و همه چیز بخوبی برنامه ریزی شده است و دست کسی بجایی نخواهد رسید.

قصه تلخی است ولی گفتم که نخوابیم...
دامپزشک فارس
|
-
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
0
0
با سلام

خدمت دوست گرانقدر که اعلام نموده اند پارتی بازی شده است به طور قطع به اطلاع برسانم کاملا در اشتباه هستیدچون بنده حقیر با اینکه رییس شبکه بوده و قراردادی هستم ازاینکه هماهنگیهای قبلی برای مصاحبه انجام شده صرفا کذب می باشد ما از بقیه افراد در زمان مصاحبه مظلومتر بودیم چون با این حقوق بسیار پایین در طول سال تمام بچه های قراردادی روزانه مطالعه داشتند ..لطفا به جای ثبت موارد حاشیه ای و ثبت تاریخ و ساعت های ثانیه به ثانیه ای مراحل استخدام کمی مطالعه کنید بهتر است
نظر شما
ادامه