کد خبر: ۹۲۱۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
بدون شک تحقق اهداف از پیش‏ معین و عرضه مرغ بسته‎بندی شده فرصتی استثنایی برای تقویت رابطه مردم و دامپزشکان و آگاهی جامعه از نقش جامعه دامپزشکی در تأمین بهداشت و سلامت مواد غذایی و نیز ارتقاء سطح سلامت جامعه فراهم نموده که این امر شایسته تجلیل است...

حکیم مهر - مدیرمسئول حکیم مهر از مدیرکل دامپزشکی استان تهران به دلیل استمرار عرضه مرغ بسته بندی شده تقدیر نمود.

دکتر محمد لطفی‎زاده در نامه به دکتر محمد رضا حزبئی استمرار این طرح را فرصتی استثنایی برای تقویت رابطه مردم و دامپزشکان قلمداد نموده و از تأثیر مهم اجرای این طرح در ارتقاء بهداشت و سلامت جامعه سخن به میان آورده است.

متن کامل نامه مدیرمسئول حکیم مهر خطاب به مدیرکل دامپزشکی استان تهران که نسخه‎ای از آن برای رئیس سازمان دامپزشکی هم ارسال شده بدین شرح است :

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر محمدرضا حزبئی
مدیرکل محترم دامپزشکی استان تهران

سلام علیکم
احتراماً با عنایت به بند 1 و 2 اهداف و وظایف حکیم مهر و رصد شش ماهه فعالیت و خدمات اداره کل دامپزشکی استان تهران در راستای عرضه مرغ بسته‏بندی شده، بدین وسیله مراتب سپاس خود را از جنابعالی، معاون محترم فنی آن اداره کل و همه همکاران محترم و کوشا در آن اداره کل و شبکه‎های تابعه که زمینه پایداری این طرح را فراهم نموده‏اند ابراز می‎نمایم.
علاوه بر آن‎که در نظرسنجی صورت‎گرفته، بینندگان محترم حکیم مهر نقش مهمی برای گزینه (شکسته‎شدن طلسم عرضه مرغ‎ بسته‎بندی شده در تهران) به عنوان یکی از مهم‎ترین رخدادهای سال 1390 قائل شدند، بدون شک تحقق اهداف از پیش‏ معین و عرضه مرغ بسته‎بندی شده فرصتی استثنایی برای تقویت رابطه مردم و دامپزشکان و آگاهی جامعه از نقش جامعه دامپزشکی در تأمین بهداشت و سلامت مواد غذایی و نیز ارتقاء سطح سلامت جامعه فراهم نموده که این امر شایسته تجلیل است.
یکی از عوامل اجرای بهتر این طرح هم حضور مؤثر در عرصه رسانه‎ها و بخصوص استفاده از همه ظرفیت‎ها اعم از رسانه‎های دیداری و شنیداری، مکتوب و فضای مجازی بوده است که بدین سبب نیز ضمن تقدیر از زحمات مدیر محترم روابط عمومی آن اداره کل، امید است این حضور به نحو مدبرانه‎تری ادامه یابد و در سال جاری که به تدبیر رهبر معظم انقلاب (تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی) نامگذاری شده شاهد فتح قلل بیشتری در عرصه تأمین بهداشت و سلامت مواد غذایی و ارتقاء سطح سلامت هموطنانمان در استان تهران باشیم.
از درگاه خداوند متعال دوام توفیقات جنابعالی و مجموعه همکاران محترم در آن اداره کل را مسئلت می‎نمایم.
دکتر محمد لطفی‎زاده / مدیرمسئول حکیم مهر

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
0
0
خوشم میاد خیلی خودت رو تحویل میگیری دکتر لطفی. این همه اعتماد به نفس واقعا ستودنیه!
ناشناس
|
-
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
0
0
تقدیر همکاران دامپزشکی از اعتماد به نفس دکتر لطفی زاده
جناب دکتر لطفی زاده اگر رئیس سازمان بشی فکر کنم از ریس سازمان ملل تقدیر می کنی
بیننده پروپاقرص حکیم مهر
|
-
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
0
0
باز دوباره یک نفر کار خوبی کرد یه سری حسود شروع کردن به ....................
بیننده محترم و پروپا قرص حکیم مهر
|
-
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
0
0
سلام متاسفانه فرهنگ خیلی از کارهای درست ما در جامعه جا نیفتاده!!
در دربازه رو می شه بست، دهن مردم رو نمیشه
همکار قدیمی خود شما
|
-
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
0
0
سلام دکتر لطفی زاده کار درست و بجایی انجام میدهید معلوم که به شما حسودی میکنند اگه ......... زودتر از پیام می دانند فقط بلدنند انتقاد کنند زیر پای بقیه رو خالی کنند و حرفهای ..... بزنند به فکر میز ریاست باشند من هم به آقای دکتر حزبئی تبریک گفته و امیدوارم که در تمام مراحل کارشان موفق باشند
نظر شما
ادامه