کد خبر: ۹۳۲۴
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - خبرگزاری فارس خبر انتشار دو کتاب در حوزه علوم دامی و دامپزشکی را طوری منتشر کرد که بیننده تصور می‎کند برای نخستین بار کتابی درباره حیوانات منتشر شده است!

این خبرگزاری با برگزیدن تیتر " حیوانات هم صاحب کتاب شدند " نوشت :

مدیر انتشارات حق شناس از چاپ دو کتاب در حوزه دام و طیور ، یک کتاب در حوزه آزمایشگاه‌ شیمی خبر داد.
اکبر حق‌شناس مدیر انتشارات حق شناس گفت: «تغذیه‌ی دام» کتاب ترجمه‌ای است که نگارش آن به عهده‌ گروهی از نویسندگان بوده و ترجمه‌ آن را بهمن نوید شاد و علیرضا جعفری صیادی انجام داده‌اند.

وی با اشاره به کتابی با موضوعی بیماری‌های طیور اظهار داشت: کتاب «بیماری‌های طیور و ارتباط آن با سلامتی دستگاه گوارش» به درمان‌های مرسوم و راه‌کارهای جدید می‌پردازد که نویسنده آن جینولورنزونی است و ترجمه‌ی آن به عهده‌ی سعید خلجی، فرهاد خلیق قره تپه و احمد ملک‌زادگان بوده است.

حق شناس در ادامه به کتاب «آزمایشگاه شیمی تجزیه» اشاره کرد این کتاب به روش‌های الکتروشیمیایی می‌پردازد و مطابق با سرفصل‌های درس آزمایشگاه شیمی تجزیه تنظیم شده است. این کتاب به همت طوبی تقویان کارشناس ارشد گروه شیمی دانشکده علوم دانشگاه گیلان تهیه و تدوین شده است.

وی افزود: کتاب «خود آموز GPS» کتاب دیگری است که به تازگی وارد توسط این انتشارات وارد بازار نشر شده و مولف آن یاسر نوروزی است. این کتاب ابتدا به معرفی سیستم موقعیت یاب جهانی، سیستم‌های تصویری و بیضوی محاسباتی می‌پردازد و سپس نحوه‌ی استفاده از دستگاه گیرنده GPS دستی و هم‌چنین نحوه ویرایش و انتقال اطلاعات از دستگاه GPS به کامپیوتر شخصی آموزش داده می‌شود.

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
0
0
.... Fars News Agency
دامپزشک همکار
|
-
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
0
0
بیننده محترم با سلام و احترام / ضمن تشکر از بازدید شما - لینکی که گذاشته اید با اختلال مواجه است. مزید آگاهی خبر حکیم مهر و لینک آن در این خصوص (رهبر اخوان المسلمین) بازنشر می شود :
یک دامپزشک، مؤثر در تحولات اخیر مصر
http://www.hakimemehr.ir/news/show_detail.asp?id=4932
با تشکر مجدد از بازدید شما - حکیم مهر

متاسفانه این خبرگزاری از این قبیل لیدهای خبری زیاد داره، جدیدا هم که ظاهرا با دکتر مرسی مصاحبه کردند، اما ......... جالب این که فایل مصاحبه را هم گذاشتند که ............. جالب است همکاران گرامی بدانند که ریاست فعلی جمعیت اخوان المسلمین مصر با یک دکتر دامپزشک است
http://www.payam-aftab.com/fa/print/9799/
شیدا
|
-
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
0
0
متأسفانه بازنشر کردن و بزرگنمایی این دست اخبار ارزش خبری آنها را چندین برابر می کند.
نظر شما
ادامه