کد خبر: ۱۰۰۵۷
حکیم مهر - رییس شبکه دامپزشکی شهرستان تفت در دیدار با امام جمعه این شهرستان به بیان اهداف، فعالیت ها و دستاوردهای شبکه دامپزشکی شهرستان پرداخت.
دکتر نجیب الله محمدی عملکرد شبکه دامپزشکی در خصوص ضرورت نظارت بهداشتی بر فرآورده های خام دامی تاکید داشت و یادآور شد: با تلاش نیروهای نظارت بهداشتی شبکه دامپزشکی فراورده های خام دامی غیر بهداشتی درسطح شهرستان جمع آوری و برخورد لازم را انجام دادند ومتخلفین به دستگاه های قضایی معرفی شدند.
وی یادآور شد: اهتمام جدی در اولویت کاری دامپزشکی سلامت جامعه می باشد.
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان در ادامه گزارشی از فعالیت های دامپزشکی مبارزه با بیماری های مشترک وسم پاشی اماکن دامی و نظارت در واحد های بسته بندی ارائه نمود.
امام جمعه شهرستان تفت نیز ضمن عرض خیرمقدم به کارکنان شبکه دامپزشکی این شهرستان گفت : خوشبختانه در شهرستان تفت نظارت عالی بر فراورده های خام دامی صورت می پذیرد و خواستار نظارت بیشتر بر کشتار غیر مجاز دام در سطح شهرستان شد.
وی گفت: با توجه به نداشتن کشتارگاه صنعتی دام و طیور در بحث بهداشتی وشرعی در شهرستان با مشکلاتی مواجه هستیم.
حجت الاسلام مدیح افزود: در شرع مقدس اسلام به استفاده از غذای حلال تأکیدات فروانی صورت پذیرفته است که خوشبختانه توسط نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی کشور این مهم بخوبی انجام می پذیرد.
نظر شما
ادامه