کد خبر: ۱۰۸۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - آیین اختتامیه سومین جشنواره دانشجویی حرکت ، چهارشنبه 19 مهر در تالار فجر دانشگاه شیراز برگزار شد.

سومین جشنواره دانشجویی حرکت و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای انجمن های علمی داشجویی دانشگاه شیراز به مدت سه روز در این دانشگاه برگزار شد و با معرفی برگزیدگان نهایی، برگزیدگان دانشگاهی و برگزیدگان قابل تقدیر به کار خود پایان داد .

به گفته زهرا فرامرزی رئیس اداره ی انجمن های علمی دانشگاه شیراز و دبیر سومین جشنواره دانشجویی حرکت ، در مجموع 671 اثر در بخشهای مختلف از جمله پژوهش، نشریه، اختراع، ابتکار، کارآفرینی و مسابقات به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این تعداد 20 اثر به عنوان برگزیده نهایی به مرحله کشوری جشنواره معرفی شده اند. جشنواره ملی دانشجویی حرکت 8 تا 10 آبان ماه در تهران برگزار می شود. در مرحله دانشگاهی این جشنواره، انجمن علمی بیوتکنولوژی دامپزشکی دانشگاه شیراز در 7بخش و انجمن علمی علوم پایه دامپزشکی دانشگاه شیراز در 1 بخش رتبه برتر را کسب و تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی دریافت نمودند.
اعضای فعال انجمن علمی بیوتکنولوژی دانشکده دامپزشکی دانشگاه شیراز که این افتخارات را کسب کردند: 

نگار کریم آقایی دبیر انجمن، فاطمه یوسفی، سحر زارع، لیلی اسدی، آیدا همت زاده و سارا طالبان زاده و سجاد دانشی، حسن شایق و محمد جلالی از اعضای فعال این دوره بوده اند.
شایان ذکر است 63 انجمن علمی دانشجویی با حدود هزار عضو در دانشگاه شیراز فعال است.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر امید زهتاب ور
|
-
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
0
0
به نام خدا

با سلام و احترام
بدینوسیله به نمایندگی از انجمن های علمی دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران کسب این موفقیت بزرگ را به کلیه اعضای محترم انجمن علمی دانشجویی بیوتکنولوژی دانشکده دامپزشکی دانشگاه شیراز تبریک گفته و موفقیت های روز افزون را برایشان آرزومندم

دکتر امید زهتاب ور
دبیر دبیران انجمن های علمی دانشجویی
دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران
نظر شما
ادامه