کد خبر: ۱۰۹۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
حکیم مهر - مدیر کل دفتر بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی سازمان دامپزشکی کشور، از اجرای سیستم مراقبت بیماری های اخطارکردنی تک سمیان در سراسر کشور خبر داد.
دکتر عبدالامیر رضایی، افزود: دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های دامی پس از تدوین سیستم مراقبت بیماری های اخطارکردنی تک سمیان، آنرا در برنامه های سال جاری قرار داده و برای اجرای مراقبت فعال و غیرفعال این بیماری ها به ادارات کل استانها ارسال شد.
به گفته مدیر کل دفتر بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی سازمان دامپزشکی، قرار است پس از جمع بندی اطلاعات دریافتی ازاستان ها در خصوص باشگاهها و مراکز پرورش و نگهداری اسب به زودی طرح مراقبت فعال بیماری های اخطارکردنی تک سمیان عملیاتی گردد.
وی ادامه داد: با توجه به اهمیت و ضرورت تبیین جایگاه تشخیص و گزارش دهی به موقع این دسته از بیماری ها و به منظور اطلاع رسانی و ارتقاء  آگاهی دامپزشکان، مجتمع های مرتبط با اسب دارها، صاحبان باشگاه ها و مدیران هیات های سوارکاری در خصوص اجرای بهینه سیستم مراقبت بیماری های اخطار کردنی تک سمیان، این دفتر اقدام به تهیه و تدوین منابع علمی و مقالات مرتبط کرده است.
دکتر رضایی افزود: این منابع در دو بخش آشنایی با بیماری های اخطارکردنی تک سمیان بصورت پرسش های متداول و پاسخ ها و بخش مقالات تهیه، تدوین و اطلاع رسانی شده است که از طریق پایگاه اطلاع رسانی دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های دامی سازمان دامپزشکی کشور قابل دسترسی است.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
0
0
حالا اجراي اين سيستم برروي زوج سمان چه گلي به سر اقتصاد دامداري زده تا تك سمي بزند
نظر شما
ادامه