کد خبر: ۱۲۰۷

حکیم مهر -  نتایج داوری مقالات ارسالی به دومین کنگره بین المللی دامپزشکی طیور اعلام شد.
هیأت داوران دومین کنگره بین المللی دامپزشکی طیور از 703 مقاله ارسال شده به دبیرخانه این کنگره 44 مقاله را برای ارائه به صورت سخنرانی و 450 مقاله را برای ارائه به صورت پوستر پذیرفتند.
ریاست هیأت داوران این کنگره که اعضای آن 29 نفر از اساتید، متخصصان و صاحبنظران بهداشت و بیماری‌های طیور از دانشکده‌های دامپزشکی دانشگاه‌های تهران، شیراز، شهید چمران اهواز، ارومیه، فردوسی مشهد، شهرکرد، تربیت مدرس، آزاد اسلامی واحدهای علوم و تحقیقات، تبریز، کرج ،گرمسار،موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی و سازمان دامپزشکی کشور هستند را دکتر سید مصطفی پیغمبری دانشیار بخش بیماری‌های طیور دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران بر عهده دارد.
بنابراین گزارش دومین کنگره بین المللی دامپزشکی طیور توسط سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران و با حمایت معنوی انجمن جهانی دامپزشکی طیور، دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران و دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار یکم و دوم اسفندماه امسال در تهران برگزار می شود.
هدف از برگزاری این کنگره ایجاد فضای علمی پویا برای ارائه، انتقال و تبادل دانش فنی و آخرین دستاوردهای علمی و یافته های تحقیقاتی درکلیه رشته های مختلف صنعت طیور از طریق حضور فعال متخصصان و محققان داخلی و خارجی است.
حضور در کنگره هر روز 5 امتیاز و ارائه مقاله 25 امتیاز بازآموزی دارد.
برگزاری کارگاه های آموزشی و نمایشگاه تخصصی با حضور شرکت های فعال در زمینه‌های مختلف صنعت طیور از برنامه‌های جانبی این کنگره است. علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی کنگره به نشانی  http://www.ivpc2010.com  مراجعه نمایند.

 

نظر شما
ادامه