کد خبر: ۱۲۲۳۵

حکیم مهر - مدیر کل مدیریت بحران استانداری البرز در جمع همکاران اداره کل دامپزشکی استان از فعالیت های این ادره کل در حوزه پیشگیری از بیماریها قدردانی نمود.
ابوالقاسم باقری و هیئت همراه با حضور در اداره کل دامپزشکی استان با مدیرکل، معاونین و روسای ادارات ستادی نشست مشترکی برگزار نمودند.
در این نشست مهندس باقری ضمن معرفی دامپزشکی به عنوان سخت ترین مشاغل و در عین حال شریف ترین و حلال ترین آنها از دامپزشکی به عنوان شغلی که در تماس مستقیم با زندگی مردم است یاد نمود. وی از دامپزشکی البرز به دلیل انجام بموقع وظایف محوله و عملکرد موفق در بین دستگاه های اجرایی استان تقدیر و تشکر نمود.
در این جلسه مدیر کل دامپزشکی استان ضمن برشمردن گستره وسیع فعالیتهای دامپزشکی از مزرعه تا سفره ی مردم، از حمایت ویژه مدیر کل مدیریت بحران استانداری ابراز خرسندی نمود و بر تداوم این حمایت ها تاکید کرد.
در پایان مهندس باقری ضمن بازدید از ناوگان ضد عفونی و سمپاشی اداره کل دامپزشکی البرز که با اعتبارات مدیریت بحران استانداری خریداری و تجهیز شده است، جهت تأمین اعتبارات آتی مورد نیاز اداره کل دامپزشکی استان قول همکاری و مساعدت لازم داد.

نظر شما
ادامه