کد خبر: ۱۲۴۹۳
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
وی با اشاره به اینکه مبارزه با بیماری‌های دامی، مبارزه با بیماری‌های انسانی است، افزود: نمونه بارز این موضوع بیماری سل است و کاری که بنده در زمینه بیماری سل انجام دادم، جز مقالات برتر دنیا است چرا که ارجاعات زیادی به آن انجام شده و در دنیا درجه یک است...
drvelayati1

حکیم مهر - دکتر علی اکبر ولایتی در سفر به استان البرز با حضور در دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد کرج به بیان مواضعی درباره دامپزشکی پرداخت. در تصویر زیر دکتر شجاعی رئیس نظام دامپزشکی استان تهران و عضو هیأت علمی این دانشگاه در کنار دکتر ولایتی مشاهده می شود.

گزارش خبرگزاری تسنیم را از سفر اخیر وی به استان البرز در ذیل می‌خوانید :

علی‌اکبر ولایتی عضو ائتلاف پیشرفت اصولگرایان ظهر روز گذشته در جمع روحانیون و طلاب استان البرز با بیان اینکه انتخابات سرنوشت‌سازی در پیش رو داریم، اظهار داشت: در تاریخ جمهوری اسلامی شرایطی که امروز داریم، بی‌نظیر است و قبلاً چنین سابقه‌ای نداشته‌ایم چرا‌که حساسیت وضعیت منطقه و مسائل داخلی زیاد است.

وی با اشاره به تشکیل ائتلاف پیشرفت اصولگرایان گفت: ما 3 نفر با اشتراک‌ نظر تصمیم گرفتیم که یک زمینه‌سازی و مقدمه‌سازی به سهم خودمان برای برگزاری انتخاباتی پرشور انجام دهیم تا مصداقی از حماسه سیاسی باشد.

ولایتی با بیان اینکه نامگذاری سا‌ل‌ جاری توسط مقام معظم رهبری و ترتیب حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بی‌حساب نیست، گفت: حماسه سیاسی مقدم بر حماسه اقتصادی است و تا زمانی که در کشور، منطقه و شرایط بین‌المللی کار اساسی انجام ندهیم، معلوم نیست که بتوانیم حماسه اقتصادی را پیش ببریم.

(دیدار دکتر ولایتی با خانواده شهید فهمیده)

عضو ائتلاف پیشرفت اصولگرایان تاکید کرد: کشور ما بسیار وسیع و باکیفیت است و بنده با تجربه چندین‌ساله می‌گویم که هیچ ملتی به کیفیت ملت ما نیست‌ چرا‌که این ملت به خوبی وفاداری و انسجام خود را در تاریخ نشان داده است.

وی با اشاره به اینکه تاریخ کشور ما سرشار از حماسه‌سازی‌های مردم است، افزود: با وجود اینکه در برخی دوران کشور ما دولت هم نداشته است و کشور بارها تحت اشغال بوده اما ملت همواره پایدار مانده است و این به دلیل ویژگی‌های ملت و شایستگی‌هایی است که دارد.

ولایتی با بیان اینکه بیداری اسلامی در حقیقت رنسانس اسلامی است، اظهار داشت: رنسانس اروپایی به معنای بازگشت به اصل قبل از دین بود اما در جهان اسلام این موضوع برعکس است و بیداری اسلامی به نوعی بازگشت به عصر اسلامی است.

عضو ائتلاف پیشرفت اصولگرایان افزود: کشورهای اسلامی همه مکاتب شرقی و غربی را امتحان کرده و در دورانی تحت‌تاثیر یا تحت حکومت روسیه، انگلیس و آمریکا بوده‌اند اما در نهایت تجربه‌ حکومت اسلامی کارساز شد، چرا‌که وابستگی به شرق و غرب عقب‌افتادگی را به دنبال داشت.

وی ادامه داد: خوشبختانه محور تمدن اسلامی ایران بود و امروز هم محور بیداری اسلامی، جمهوری اسلامی ایران است که این بیداری اسلامی در اثر سرخوردگی از مکاتب شرق و غرب بوجود آمد.

ولایتی با بیان اینکه از افتخارات ماست که بیشترین خدمت را در ملل به اسلام کرده‌ایم، گفت: اولین کسی که مقاومت در برابر غرب را آغاز کرد، میرزا‌رضا شیرازی بود نه گاندی، چرا‌که می‌گویند گاندی منسوجات منچستر انگلیس را تحریم کرد‌ اما مقاومت میرزا در برابر تنباکو به یادماندنی است.

عضو ائتلاف پیشرفت اصولگرایان با تاکید بر اینکه ملت ایران در 34 سال اخیر سخت‌ترین شرایط را تحمل کرده ‌و امروز دارای استقلال است، افزود: بعضی خلط مبحث می‌کنند و می‌گویند در حال حاضر مرز استقلال نیست و دنیا جهانی است اما هدفشان این است که کدخدای این جهان آمریکا باشد در حالیکه ما آن بین‌المللی که آنها می‌گویند را قبول نداریم.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره مذاکره با آمریکا گفت: ما باید استقلال خود را حفظ کنیم و مذاکره با آمریکا نیز باید از موضع برابر باشد. اینکه آمریکایی‌ها چیزی را از قبل مشخص کنند و بگویند هرچه ما می‌گوییم، باید ایران قبول کند، درست نیست.

ولایتی همچنین تاکید کرد: ‌هنوز صف‌بندی حسینی‌ها و یزیدی‌ها وجود دارد و راه خدایی و راه شیطانی است و باید پیروان دین خدا در مقابل جنود شیطان بایستند.

عضو ائتلاف پیشرفت اصولگرایان تصریح کرد: بعضی خلط مبحث می‌کنند و می‌گویند نباید شمشیر به روی دنیا بکشیم، منظور ما هم این نیست اما به این معنا ‌هم ‌نیست که هرکس بخواهد اقدامی علیه ما انجام دهد و کاری نکنیم.

وی ادامه داد: با حقوق و احترام برابر خواهان روابط بین‌المللی متقابل هستیم؛ بخش مهم مشکلات امروز این است که آنطور که باید و می‌توانستیم، روابط بین‌الملل را به خوبی سامان ندادیم.

ولایتی ادامه داد: بنده با تجربه طولانی‌مدت درعرصه سیاست خارجی معتقدم که می‌شود با همین شرایط فعلی روابط بین‌الملل خوب داشت و در چارچوب عزت و ارزش‌ها‌ی اسلامی نیز حرکت کرد و با دنیا رابطه خوب داشت.

عضو ائتلاف پیشرفت اصولگرایان تاکید کرد: زمانی که بنده در وزارت خارجه مسئولیت داشتم و در زیر سایه امام (ره) و آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رئیس‌جمهور فعالیت می‌کردم، ذره‌ای از ارزش‌ها پا را فراتر نگذاشتم اما با افتخار در مذاکرات 598 پیروز شدیم و برای اولین بار در تاریخ 200 ساله کشور ایران ذره‌ای از خاک خود را تقدیم نکردیم که این نتیجه مقاومت ما بود.

وی خاطرنشان کرد: اقدام موفقیت‌آمیز ما به برکت خون شهدا و هدایت‌های امام (ره)، مقام معظم رهبری و حضور جدی و روشن علما در جبهه بود و این مذاکرات برپایه حق توسط ما انجام شد چرا‌که هرکاری قاعده‌ای دارد.

ولایتی تصریح کرد: می‌شود مذاکره کرد، مبانی را حفظ و در چارچوب ارزش‌ها نیز حرکت کرد و در عین حال قواعد مذاکره را نیز حفظ کنیم. رابطه بین کشورها مانند رابطه آدم‌هاست و گاهی آدم‌ها هم تحت‌تاثیر عواطف هستند و لذا مذاکره نیز نیازمند همت، تدبیر و هدایت است.

عضو ائتلاف پیشرفت اصولگرایان افزود: می‌توانیم همین حالا روابط جمهوری اسلامی ایران را با دیگر کشورها به سطح بسیار خوبی برسانیم که پایه اول‌ بهبودی روابط وضعیت اقتصادی است.

وی با بیان اینکه می‌شد بسیاری از این تحریم‌ها شکل نگیرد، گفت: اگر تدبیر می‌شد، بسیاری از تحریم‌ها اتفاق نمی‌افتاد که امیدواریم در آینده برطرف شود.

ولایتی با تاکید بر اینکه انتخابات ریاست جمهوری 92 گام اول حماسه سیاسی است، اظهار داشت: در این انتخابات شرایط سخت‌تر و پیچیده‌تر از هر زمان دیگری است و به همین دلیل بود که با آقایان حدادعادل و قالیباف قرار گذاشتیم همبستگی میان اصولگرایان اتفاق بیفتد.

عضو ائتلاف پیشرفت اصولگرایان با بیان اینکه اصولگرایی یک مارک مخصوص بر روی عده‌ای خاص نیست، افزود: این ائتلاف ایجاد شد تا بتوانیم در مقابل فتنه و انحراف بایستیم و لذا فعالیت خود را شروع کردیم و از بقیه نیز برای ائتلاف دعوت خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: امیدواریم یک انتخابات پرشور داشته باشیم تا حکومتی توانمند، دولتی قدرتمند و آشنا به مبانی حکومت تشکیل شود و هر کس در جای خودش قرار بگیرد و کار بزرگ به دست آدم کوچک و کار کوچک دست یک فرد قدرتمند نیفتد تا کابینه قدرتمند شکل بگیرد.

(دکتر ولایتی در مسجد جامع رجایی شهر)

ولایتی ادامه داد: می‌توانیم این کشور را با پشتوانه فرهنگی زیاد، وسعت بی‌سابقه و با استقامتی که در بین مردم وجود دارد، به مراتب و مدارج بالاتری رساند تا مسائل معیشتی مردم هم حل شود.

عضو ائتلاف پیشرفت اصولگرایان تاکید کرد: کار دردناک و ناراحت‌کننده‌ای است که در یک کشور ثروتمند مردم لنگ معیشت خود باشند. در حوزه سیاست خارجی و روابط با کشورها نیز می‌توانیم کار بسیاری انجام دهیم نه در طولانی‌مدت بلکه بنده با تکیه بر تجربیات می‌گویم که می‌توانیم از وضع فعلی روابط خارجی خارج شویم.

وی با انتقاد از وضعیت فعلی سیاست خارجی گفت: این چه وضعی است که داریم.

ولایتی با بیان اینکه امیدواریم به تبعیت از مقام معظم رهبری حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در کشور محقق شود، گفت: امروز هیچ مسئله‌ای در منطقه و کل جهان اسلام نیست که بدون دخالت جمهوری اسلامی حل شود و اگر مسائلی در جهان اسلام وجود دارد، بدون کمک جمهوری اسلامی قابل حل نیست. با وجود اینکه با در حوزه اقتصاد مشکلاتی داریم اما در کل جهان اسلام کشوری با قدرتمندی جمهوری اسلامی نیست و لذا باید یک دولت همدل، هم‌زبان و مقتدر مشکلات را حل کند.

**آمریکا کوچکتر از آن است که اراده‌اش را به این ملت تحمیل کند**

بر اساس این گزارش، عضو ائتلاف پیشرفت با بیان اینکه می‌توانیم کمتر از 2 سال نابسامانی‌های اقتصادی را برطرف کنیم، گفت: آمریکا کوچکتر از آن است که اراده‌اش را به این ملت تحمیل کند.

محمدباقر قالیباف عضو ائتلاف پیشرفت در جمع روحانیون استان البرز با بیان اینکه خداوند به ما توفیق داده که عمر و حیات ما در سایه نظام اسلامی و ولایی باشد، گفت: این نعمت بزرگی است که اگر هر کاری کنیم، نمی‌توانیم شکر این نعمت را بجای آوریم و هیچگاه قادر نیستیم آن را ادا کنیم.

وی با بیان اینکه انقلاب ما یک انقلاب اسلامی است و صرفا سیاسی نیست، گفت: این انقلاب به برکت حضرت امام خمینی ‌(ره) انجام شد، این مرد الهی جز برای خدا کلامی نگفت و جز در راه او گامی برنداشت.

قالیباف ادامه داد: مهمترین نکته که مدیران باید انجام دهند، این است که تلاش کنند اسلامیت را در ابعاد مختلف در جامعه محقق کنند و مهمترین قشری که در اسلامیت نظام و در این نظام اسلامی نقش دارد، بدون شک روحانیت است و ما هیچ تعارفی نداریم.

عضو ائتلاف پیشرفت تأکید کرد: روحانیت بیشترین و مهمترین نقش را در انقلاب، دفاع‌مقدس و تداوم انقلاب در عرصه‌های مختلف به عهده داشته ولی متاسفانه برخی درباره روحانیت بی‌انصافی می‌کنند. اگر بخواهیم حضور روحانیون در دفاع مقدس را مورد توجه قرار دهیم، از نظر عدد و رقم روحانیت نسبت به هر بخش دیگری بیشترین حضور و نقش را در دفاع‌مقدس به عهده داشته است.

قالیباف با بیان اینکه امروز عده‌ای فرصت‌طلب می‌گویند که روحانیت در کارزار نیست، افزود: هیچ خاکریز و خطی در دفاع مقدس نبود که تحت شدیدترین درگیری‌ها نباشد و یک روحانی با عمامه و آرپیجی پشت آن وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: امروز اسلامیت نظام در گرو حضور و در صحنه بودن روحانیت است، البته این حضور نباید تشریفاتی باشد بلکه یک حضور تاثیرگذار باید شاهد باشیم؛ اگر روحانیت در همه شئون جامعه نباشد، مهمترین اصل اسلامیت نظام که ولایت است، تضعیف خواهد شد و در مقابل تهاجم فرهنگی آسیب‌پذیر خواهیم شد.

عضو ائتلاف پیشرفت با بیان اینکه اگر ولایت نباشد، موعودگرایی غیردینی و عرفان‌های کاذب رواج پیدا می‌کند، افزود: اسلام منهای روحانیت، اسلام نیست؛ متاسفانه امروز افرادی در کشور اسلام منهای روحانیت را ترویج می‌کنند.

قالیباف با بیان اینکه انقلاب اسلامی عزت را به جامعه اسلامی برگرداند، افزود: نباید هرگز اجازه دهیم که انقلاب از مسیر ارزشی فاصله بگیرد و خطر این موضوع قبل از اینکه متوجه روحانیت باشد، متوجه امثال بنده است.

عضو ائتلاف پیشرفت ادامه داد: باید کارآمدی دین را در اداره جامعه نشان دهیم و این وظیفه امثال بنده است چرا که به برکت خون شهدا، انقلابی در کشور بوجود آمد و ما در برابر شهدا مسئول هستیم.

قالیباف با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال آینده اظهار داشت: هم‌اکنون در مقطعی هستیم که می‌خواهیم برای قوه مجریه که مهمترین نقش و رکن اجرایی کشور را به عهده دارد، تصمیم‌گیری کنیم و ملت به پای صندوق‌های رای بیایند.

وی تصریح کرد: انتخابات پیش‌رو پیش از آنکه هیجانی باشد، باید مبتنی بر عقلانیت و معنویت باشد تا حماسه سیاسی در کشور بوجود بیاید. باید متعهد شویم که به تعهداتی که به مردم می‌دهیم، عمل کنیم تا مردم احساس دل‌سردی و دل‌زدگی نکنند.

شهردار تهران با اشاره به دوران مسئولیت خود در این نهاد اجتماعی گفت: بنده هرگز به مردم تهران وعده‌ای ندادم که عمل نکنم و اصلا وعده هم ندادم.

قالیباف با بیان اینکه اگر جوهره دینی در حرکت مادی و پیشرفت مادی، در رکن اجرایی نباشد، راه انحراف را رفته‌ایم، گفت: پیشرفت وسیله است و هدف نیست، بلکه هدف رشد تعالی انسان‌ها و شهروندانی است که در سایه جامعه اسلامی زندگی می‌کنند و پیشرفت مادی باید در عین توجه به دین و کار فرهنگی باشد.

وی با اشاره به اینکه بنده از اول انقلاب تاکنون در مسائل سنگین اجرایی حضور داشته‌ام، اظهار داشت: با اطمینان می‌گویم که در همین شرایط تحریم و شرایطی که آمریکا در حال تازیدن علیه ماست، حتما می‌توانیم نابسمانی‌های اقتصادی را کمتر از 2 سال حل کنیم چرا که این مشکلات قابل ساماندهی است و آمریکا کوچکتر از آن است که اراده‌اش را به این ملت تحمیل کند.

عضو ائتلاف پیشرفت ادامه داد:باید مدیرانی محکم، منسجم، باتدبیر، با اخلاص، باتقوا و رویکرد جهادی دوران دفاع‌مقدس جامعه را اداره کنند و اگر این شود، بحث‌های اقتصادی به سرعت قابل جبران است.

قالیباف تاکید کرد: مشکلات اقتصادی به سرعت قابل جبران است، اما آسیب‌ فرهنگی به سرعت قابل جبران نیست و اگر مردم باورشان به اسلام کم شود و بی‌اعتمادی به مسئولین و نظام پیدا کنند، خسارتی جبران‌ناپذیر است لذا اگر قرار باشد یک روز هم کاری کنیم، باید جوهره دینی در آن وجود داشته باشد.

وی با اشاره به فعالیت خود در شهرداری تهران گفت: ما در شهرداری با روحانیت صوری کار نکردیم و امروز در همه عرصه‌های شهرداری بیش از 300 مدیر روحانی وجود دارد، و مرکز فرهنگی و دینی شهرداری بیش از 7 سال است که فعالیت می‌کند.

عضو ائتلاف پیشرفت با بیان اینکه میز شهرداری برای من با پشت خاکریزهای دفاع‌مقدس فرقی ندارد، گفت: امروز نیز دفاع ما در حوزه اقتصاد، فرهنگ و سیاست است و نباید بگذاریم جامعه فقیر شود چرا که اگر فقر بیاید جامعه چاپلوس می‌شود و در مقابل قدرت و ثروت سر تعظیم فرود می‌آورد و امربه‌معرف نیز از بین می‌رود.

**امنیت و آسایش‌مان را مدیون رهبر انقلاب هستیم/ اعتقاد کاندیداها برای ما مهم است**

 همچنین عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز اگر امنیت و آسایشی داریم مدیون مقام معظم رهبری هستیم، گفت: تنها می‌خواهیم به دین خدمت کنیم و شخصیت کاندیداها برای ما تفاوتی ندارد بلکه بینش و اعتقاد آنها برای ما مهم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن کازرونی نماینده ولی فقیه در استان البرز در مجمع روحانیون و طلاب این استان که با حضور علی‌اکبر ولایتی و محمدباقر قالیباف اعضای ائتلاف پیشرفت برگزار شد، با بیان اینکه در انتخابات 84 نیز از ولایتی تقاضا کردم که د ر انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شود، گفت: بنده فکر می‌کردم که در آن سال تنها نگاه بنده این است، اما متوجه شدم که آیت‌الله مجتبی تهرانی نیز به ولایتی گفته بودند که برای انتخابات کاندیدا شود البته وی شرطی هم گذاشته بود، که من آن شرط را هم نداشتم.

وی افزود: حضور این دو کاندیدا در مجمع روحانیون و طلاب استان البرز برای آشنایی با نگاه و نظرات آنها است، گفت: امیدوارم از چهره‌های دیگری برای حضور در این مجمع استفاده کنیم تا بصیرت روحانیون بیشتر شود و بتوانند انتخاب درستی انجام دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: امیدوارم خداوند به ما توفیق دهد تا همواره مطیع ولی امر و پرچمدار حکومت جمهوری اسلامی ایران شویم چرا که اگر به این پرچم خدشه‌ای وارد شود، وضعیت ما از سوریه، فلسطین و افغانستان نیز بدتر خواهد شد. امروز اگر امنیت و آسایشی داریم مدیون مقام معظم رهبری هستیم.

حجت‌الاسلام کازرونی ادامه داد: امروز مقام معظم رهبری با صلابت و شجاعت ایستاده و جهان با نفس این سید جرات اینکه نزدیک ایران شود و تهدیدش را  عملیاتی کند، ندارد.

وی با اشاره به اینکه ما روحانیون به دنبال وزارت و جایگاه نیستیم، افزود: ما تنها می‌خواهیم به دین خدمت کنیم و شخصیت کاندیداها برای ما تفاوتی ندارد بلکه بینش و اعتقاد آنها برای ما مهم است. حاضریم تا حد جان برویم، اما خون شهدا و رنج کسانی که در برپایی حکومت اسلامی نقش داشتند به هدر نرود.

**خودکفایی در غذا و گندم یکی از مهمترین عوامل دفاعی کشور است**

ولایتی در ادامه تاکید کرد: خودکفایی در غذا و گندم یکی از مهمترین عوامل دفاعی کشور است که در درجه اول آن بحث نان و گوشت مردم است.

علی‌اکبر ولایتی عضو ائتلاف پیشرفت در جمع نخبگان پزشکی استان البرز با اشاره به اینکه دامپزشکی و دامپروری برای کشور بسیار اهمیت دارد اما کمتر در دید مسئولین است و کمتر تبلیغ می‌شود، گفت: اگر دامپزشکی و دامپروری بیشتر تبلیغ شود، مشوقی است که تا این کار با کیفیت و کمیت بیشتر ادامه پیدا کند.

وی افزود: متاسفانه در این زمینه از تبلیغ خوب استفاده نشده و به نوعی بد هم استفاده شده است.

عضو ائتلاف پیشرفت با اشاره به حضور ایران در سازمان بهداشت جهانی گفت: متاسفانه ما چشم بسته و یا نبسته تابع سازمان بهداشت جهانی هستیم و گویی هرچه از غرب می‌آید درست است.

 

(دکتر ولایتی در جمع دامپزشکان دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج)

ولایتی با بیان اینکه حفظ بهداشت و سلامت دام در دامپزشکی بسیار مهم است، اظهار داشت: در حوزه دامپزشکی هیچ قوم و ملتی در دنیا به اندازه مسلمان‌ها کار نکرده‌اند.

عضو ائتلاف پیشرفت در ادامه به اهمیت خودکفایی کشور در محصولات دامی و کشاورزی اشاره کرد و افزود: ایران تا سال 1342گندم صادر می‌کرد، اما امروز به جایی رسیده‌ایم که وارد کننده اول و دوم دنیا در زمینه گندم هستیم. زمانی به یکی از دولت‌ها اصرار می‌کردند چرا قیمتی را که از کشورهای خارجی گندم وارد می‌کنیم به کشاورزان داخلی نمی‌دهیم و باید قیمت خرید خارجی با داخلی یکی باشد و اینکه قبول نمی‌کردند از شگفتی‌های روزگار است.

ولایتی ادامه داد: منطق نرخ مساوی قیمت گندم داخلی و خارجی روشن و قوی است، اما دولت‌های مختلف با این کار مخالفت می‌کردند در حالی که اگر این کار را می‌کردیم خودکفا می‌شدیم.

وی افزود: در زمان یکی از دولت‌ها، اعضای دولت خدمت مقام معظم رهبری رفتند؛ ایشان خطاب به وزیر کشاورزی آن دولت گفتند که ما از شما حمایت کردیم و وزیر شدید اما چرا خودکفایی گندم انجام نشد.

عضو ائتلاف پیشرفت تاکید کرد: بنده بسیار خون دل خوردم تا موضوع خودکفایی گندم در مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح شود.

ولایتی همچنین از واردات بی‌رویه چوب در کشور انتقاد کرد و افزود: درست شدن جنگل با مصیبت همراه است و اینکه ما به راحتی جنگل‌ها را از بین می‌بریم، مناسب نیست.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با بیماری‌های دامی، مبارزه با بیماری‌های انسانی است، افزود: نمونه بارز این موضوع بیماری سل است و کاری که بنده در زمینه بیماری سل انجام دادم، جز مقالات برتر دنیا است چرا که ارجاعات زیادی به آن انجام شده و در دنیا درجه یک است.

عضو ائتلاف پیشرفت با تاکید بر اینکه رسیدگی به دامپزشکی و کشاورزی در کشور نقش بسیار مهمی دارد، اظهار داشت: اگر طراحی و ساماندهی درستی در این زمینه وجود داشته باشد، می‌توانیم تا 4 برابر جمعیت فعلی کشور از نظر غذایی خودکفا شویم و به این موضوع اعتقاد دارم و مبانی آن را بلد هستم.

ولایتی در خصوص راهکارهای دستیابی به خودکفایی پایدار در عرصه کشاورزی گفت: خودکفایی در غذا و گندم یکی از مهمترین عوامل دفاعی کشور است که در درجه اول آن بحث نان و گوشت مردم است.

**احتمال ثبت‌نام همه اعضای ائتلاف پیشرفت/اعلام زودرس کاندیدای ائتلاف به مصلحت نیست**

عضو ائتلاف پیشرفت ادامه داد: احتمال دارد که همه اعضای این ائتلاف ثبت نام کنند اما در نهایت یک کاندیدا معرفی خواهد شد.

علی‌اکبر ولایتی عضو ائتلاف پیشرفت در حاشیه دیدار با نخبگان علمی استان البرز با اشاره به فعالیت‌های این ائتلاف اظهار داشت: تعیین وقت برای معرفی کاندیدای نهایی ائتلاف پیشرفت زود است اما به نظر می‌رسد در کوتاه‌مدت نباشد و در حوالی زمانی باشد که برای ثبت‌نام کاندیداها اعلام شده است.

وی افزود: حتی این امکان وجود دارد که هر سه عضو  ائتلاف در انتخابات ثبت‌نام کنند ولی این موضوع هنوز قطعی نشده است اگر دو یا سه نفر در یک جهت واحد و برای یک برنامه واحد تبلیغ کنند، حتما آثار مثبت بیشتری دارد تا یک نفر تبلیغ کند.

عضو ائتلاف پیشرفت ادامه داد: زمانی می‌توانیم از ظرفیت سه نفره استفاده کن

انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یک دامپزشک
|
-
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
0
0
با تشکر از اطلاع رسانی سایت وزین حکیم مهر در خصوص اینگونه اخبار.
دامپزشک 83
|
-
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۵
0
0
قسمت سخنان و بازدید دکتر ولایتی از بخش دامپزشکی برایم جالب بود ولی با سیاسی شدن و انتشار مطالب غیر مرتبط با دامپزشکی در ادامه مطلب مخالم و به نظرم برای این سایت پسندیده نیست
دکتر
|
-
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۵
0
0
دامپزشکای مسلمان خیلی کار کرده اند؟؟ میشه چندتاشو بگین، یا چندتاشونو معرفی کنید که همگان بشناسند؟؟
نکنه بلاد، اتینجر، فلدمن، گرین، نایلند، کانینگهام و ... همگی مسلمون بودن و ما خبر نداشتیم.

بعدشم این سفر بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته که، فکر کنم واسه انتخابات
امیررضا
|
-
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
0
0
احتراما به نظر من حکیم مهر باید تنها بخش های مرتبط با دامپزشکی را منتشر و بقیه را حذف کند
با تشکر
ناشناس
|
-
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
0
0
روسای نظام دامپزشکی .......بفکر اعضا باشد امید روزی که مسولین نظام .....داشته باشند- عضو اسبق هیات مدیره جامعه دامپزشکان
دامپزشک شاغل در بخش خصوصی
|
-
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
0
0
جای تاسف است .....بجای حظور حداقل هفته یک روز در محل .......براستی چرا اینقدر سیاست زده شده ایم مگر دامپزشکی رشته ای علمی و فنی نیست
سابقه 2 دوره گذشته نشان داده روسای سیاسی ....نتنها به ان کمک نکردهاند بلکه سیاست زدگی همواره به دامپزشکی ضربه زده است
پس همکاران محترم از انجایی که حق انتخاب در ....استانها و مرکز با ما است سعی کنیم مانع از حضور افراد سیاسی و فرصت طلب جهت رسیدن به منویاتشان گردیم
دکتر عضو
|
-
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
0
0
با سلام.
وقتی .......... از ساعت 6 عصر به بعد وقت میذاره،(وقت مرده!!) و اصلا نمیدونه ......چی میگذره، چه توقعی ........ می شود داشت. .......اگه وقت داره بیاد .....یه سری بزنه.
همکاران برای انتخابات بعدی باهوش باشید.
دامپزشک
|
-
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
0
0
با سلام و خسته نباشید به همه
سوال من از حکیم مهر اینه شما که این همه خودتون رو مدعی دامپزشکی میدونید چرا خبرنگاری ندارید که از این کاندیداها سوالی بپرسه؟چرا نمی پرسید چرا رشته ما را هنوز با این تعداد واحد زیاد و سختی ای که داره جز رده دکترا محسوب نمی کنند؟چرا باید آینده یک دکترای دامپزشکی بعد از این همه سال درس باید نا معلوم باشه؟چرا باید رشته دامپزشکی اینقدر توی جامعه ایران حقیر باشه؟چرا و چرا و سوال های خیلی بیشتر
ناشناس
|
-
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
0
0
.............................................
بهنام
|
Canada
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۱
0
0
به نظر من عالی بود کسایی که نظر منفی دارند دنبال نکات منفی هستند و شما زیاد جدی نگیرید من کارگر هستم دکتر شجاعی هم بزرگترین مرد زندگی من بوده.ممنون از حضرتعالی.
نظر شما
ادامه