کد خبر: ۱۲۵۵۱

حکیم مهر - کتاب رازهای زندگی حیوانات به قلم سیده اشرف حیدری از دریچه انتشارات میرشیدا راهی بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می شود.
به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران، سید اشرف حیدری نویسنده با اشاره به راهیابی کتاب رازهای زندگی حیوانان به بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، افزود: علاوه بر این کتاب، آثاری با عناوین "عشق و آرامش در زندگی زناشویی موفق"، "مهارت های زندگی 1 و 2 استراتژی های طرح TEF را هم روزانه نمایشگاه کتاب می کنم.

وی گفت: از کتاب های دیگر من در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می توان به بررسی وضعیت سلامت (بهداشت همگانی)، "طاعون سیاه، ایدز"، "استرس و مقابله با غم و اندوه" و "ارتباط و پویایی در گروه" اشاره کرد.

به گفته حیدری، فرآیندهای تعامل، سلامت و سیگار"، رخدادهای مهم تاریخ پرستاری_مامایی، کمک های اولیه در صنعت و رویان شناسی تخصصی و عمومی نیز به بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می روند.

گفتنی است که تمامی کتاب های سیده اشرف حیدری که به نمایشگاه کتاب راه یافته اند، از مراحل پیچ در پیچ چاپ و نشر مرکز انتشاراتی میرشیدا گذر کرده اند.

نمایشگاه کتاب امسال از یازده اردیبهشت ماه آغاز بکار می کند.

 

 

نظر شما
ادامه