کد خبر: ۱۲۵۵۷
حکیم مهر - پس از مشاهده یک انگشت قطع شده در همبرگرهای یک شرکت معروف در قم،‌ این بار تکه‌های یک دستکش در کنسرو تن ماهی تولیدی یک شرکت در بندرعباس مشاهده شده است.

اصغر توانگر بیان داشت: کنسرو یاد شده در تاریخ 6 مهرماه 91 و ار سری ساخت 910706222 تولید شده است. این قوطی به شماره TCI 02/03.J.IR (16:30:13)91 ISIR150068 است.

وی عنوان کرد: وجود این چنین مباحثی در صنایع مواد غذایی همواره مصرف کنندگان را به سیستم موجود بی‌اعتماد می‌سازد چرا که طی ماه‌های گذشته نیز مشاهده باقیمانده انگشت قطع شده در همبرگرهای یک کارخانه در شهر قم تبعات زیادی برای این صنایع در پی داشته است.

این خبرنگار فعال هرمزگانی با بیان اینکه این کنسرو حاوی باقیمانده و تکه‌های یک دستکش بوده است، می گوید: در راستای پیگیری با شماره‌ درج شده بر روی قوطی این کنسرو که آدرس کارخانه آن نیز درج شده تماس گرفتم، گویا که شماره درج شده بر روی قوطی کنسرو از مدت‌ها پیش واگذار شده و امکان دسترسی به کارخانه مذکور به راحتی میسر نیست.

 این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که شرکت مذکور دارای شماره پروانه ساخت از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی با شماره 51/10216 و همچنین چهار گواهینامه معتبر خارجی از جمله  tuv nord iso 22000:2005، iso9001 و HACCP ics  و ukas است.

همچنین نکته جالب‌تر اینکه محصول کنسرو تن ماهی بندرعباس منقش به علامت استاندارد ایران نیز هست.

حال باید به این نکته تامل کرد با وجود اینکه این شرکت از چندین گواهینامه مدیریت کیفیت و بهداشتی و استاندارد برخوردار است چرا باید با وجود حساسیت‌های مواد غذایی وقوع این گونه اتفاقات را شاهد باشیم.

 

خبر مرتبط :

نظر شما
ادامه