کد خبر: ۱۳۰۵۸

حکیم مهر - امام جمعه منوجان گفت: بنده شاهد کار دامپزشکی در روزهای تعطیل وشبانه روز بودم آنها در انجام وظیفه روز وشب نمی شناسند.
به گزارش روابط عمومی دامپزشکی جنوب کرمان ،حجت السلام امین رضوانی در دیدار با مدیر کل دامپزشکی جنوب کرمان با بیان اینکه خدمات دامپزشکی بیار گسترده است وبرای همه انسان ها تاثیرگذار است اظهارداشت: بنده شاهد کار دامپزشکی در روزهای تعطیل وشبانه روز بودم آنها در انجام وظیفه  روز وشب نمی شناسند.
وی با بیان اینکه شهرهای جنوبی کرمان در مسیر تردد دام ها قرار دارندافزود:کنترل این تردد کار بسیار سختی است که دامپزشکی از عهده آن به خوبی برآمده است.
خطیب جمعه منوجان مدیریت وکار در دامپزشکی جنوب کرمان را خوب ارزیابی کرد وتصریح کرد:مدیریت خوب در بالا بردن خدمات وتلاش بیشتر پرسنل تاثیر گذار است.
رضوانی با بیان اینکه تلاش مامورین دامپزشکی برای بالابردن بهداشت سلامت دامها ودرنهایت انسان ها که از فرآورده های آنها استفاده می کنندگفت:پرسنل دامپزشکی مظلوم ترین خدمت گذاران می باشند.

خدمات دامپزشکی موجب بالا رفتن سطح بهداشت است.
مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان گفت:دامپزشکی مجموعه ای است که همه اقشار از خدمات آن بهره می برند واین خدمات موجب بالا رفتن سطح بهداشت است.
 دکتر ابراهیم توکلی نیزدراین دیدار  اظهارداشت: دامپزشکی مجموعه ای است که همه اقشار از خدمات آن بهره می برند واین خدمات موجب بالا رفتن سطح بهداشت است.
وی افزود:نظارت بر فرآورده های دامی مهمترین وظیفه دامپزشکی است.
مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان با بیان اینکه دامپزشکی با انجام واکسیناسیون های به موقع از مبتلا شدن دام ها به بیماری ها جلوگیری می کند تصریح کرد:دامپزشکی سنگربان اصلی کنترل بیماری های مشترک است.
توکلی با اشاره به اهمیت نظارت برفرآورده های دامی وذبح دام در ایام خاص ومناسبت های مذهبی خاطرنشان کرد:علما وائمه جمعه می توانند در ایامی که مردم بیشتر به سمت ذبح دام برای نذری های خود می روند دامپزشکی را برای ارشاد مردم در رعایت مسائل بهداشتی یاری نمایند
وی ابراز کرد:مردم باید برای تامین سلامت غذایی وکنترل بیماری های مشترک با دامپزشکی همکاری نمایند.
وی با بیان اینکه یکی از شاخصه های توسعه یک کشور امنیت غذایی است اذعان داشت:داشتن جسم وروح سالم درگرو خوردن غذای سالم وبهداشتی است.
در این دیدار محمد رهبان سرپرست شبکه دامپزشکی منوجان نیز با اشاره به خدمات دامپزشکی این شهرستان در سال گذشته اظهارکرد:بیماری شاربن در سال گذشته دراین شهرستان صفربوده است.
وی افزود:بیش از 107 هزار راس دام در سال گذشته بر علیه بیماری شاربن در این منطقه واکسینه شدند.
سرپرست دامپزشکی منوجان با بیان اینکه با کنترل وواکسیناسیون دقیق در سال گذشته بیماری تب برفکی هم در این منطقه صفر بوده است تصریح کرد:تمامی اماکن دامی ودام ها در جهت مبارزه با انگل ها در این شهرستان سم پاشی شده اند

نظر شما
ادامه