کد خبر: ۱۳۵۱۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر - دکتر صمد بختیاری در سایت اداره کل دامپزشکی استان تهران در مطلبی با عنوان "همه چیز از این پیرمرد شروع شد" نوشت :

 

DSC_0287

نامش حبیب الله اسکندر است و در اداره کل به نام عمو اسکندر معروف است متولد 1320 در شهر تخت سلیمان از توابع شهرستان تکاب ، استان آذربایجان غربی می باشد، دارای 9 فرزنداست و قریب به 35 سال است کار کشاورزی و باغبانی می کند و حدود 2 سال است در اداره کل دامپزشکی استان تهران به عنوان باغبان مشغول به کار است .

DSC_0249DSC_0288DSC_0289DSC_0291

پس از مشکلات زیادی که در امر فضای سبز و نگهداری آن در اداره کل در حدود 3 سال پیش ایجاد شد آقای مطلبی مسئول تدارکات و پشتیبانی اداره کل ضمن هماهنگی با مجموعه مدیریت اداره کل نسبت به بکارگیری ایشان اقدام نمود تلاش وی برای نگهداری از فضای سبز اداره کل ستودنی است و به اذعان کلیه همکاران سرمنشاء بسیاری از محصولات طبیعی برای همکاران در سطح اداره کل می باشد . عمو اسکندر می گوید اگر اداره کل میزان بیشتری از سهم آب در اختیار وی قرار دهد می تواند کلیه کارمندان اداره کل را از خرید صیفی جات بی نیاز کند و به نظر می رسد توان انجام این کار را نیز داشته باشد، چرا که در حال حاضر از گوجه فرنگی و خیار و فلفل تا سیب و انگور و شاه توت و توت سفید و انجیر و گوجه سبز و گردو در اداره کل برای همکاران یافت می شود و در بسیاری از اوقات همکاران اداره کل برای اتاق های کار خود نیز از این محصولات بهره می برند .

DSC_0297DSC_0219DSC_0220DSC_0244DSC_0267DSC_0270DSC_0271DSC_0272DSC_0274DSC_0295

پس از این مقدمه کوتاه ورای این موضوع و تلاشی که ایشان در اداره کل در جهت تامین برخی اقلام هرچند محدود برای همکاران دارد مساله اصلی که تمامی همکاران از آن بهره مند می شوند فضای مطلوب بصری وآرامش بخشی است که می توانند در زمانهایی که به آن نیاز دارند از آن بهره برداری کنند و صد البته کم نیستند همکارانی که دستها را بالاتر زده و برای حفظ شادابی و نشاط خود در امر صیفی کاری کمک و مددکار عمو اسکندر می شوند. بدون شک این تلطیف فضا و آرام بودن آن کمک بسیار زیادی در ایجاد خوش خلقی و ایجاد انگیزه برای تلاش بیشتر در زمینه خدمتگزاری به ارباب رجوع خواهد کرد و این امری است که مراجعین به اداره کل می بایست در مورد آن اظهار نظر نمایند.

در این میان مجموعه مدیریتی اداره کل نیز ضمن تامین تجهیزات مورد نیاز در به ثمر رسیدن این فضای مثبت و آرام نقش مهمی داشته اند، تجهیزاتی همچون وسایل مورد نیاز برای ورزش صبحگاهی همکاران ، امکانات بانکی داخل مجموعه، زمین چمن مصنوعی والیبال و سایر موارد رفاهی که برای همکاران و ارباب رجوع ضروری به نظر می رسد.

DSC_0217DSC_0254DSC_0257DSC_0259DSC_0264

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
0
0
خوب که چی؟؟؟
همکار
|
-
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
0
0
در اداره کل ما و شبکه هایمان به دلیل صرفه جویی در اب اکثر درختان خشکیده و حتی به اتش کشیده شدند. واقعا جای تاسف دارد.
همکار
|
-
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
0
0
در اداره کل ما و شبکه هایمان به دلیل صرفه جویی در اب اکثر درختان خشکیده و حتی به اتش کشیده شدند. واقعا جای تاسف دارد.
ناشناس
|
-
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
0
در شبکه ما آب برای خوردن وجود ندارد-مهرماه هم که می شه برق کولر ها رو کلا قطع می کنن میگن پولشزیاد میاد.انقدر جو صمیمیه که اگر خواستی زنگ بزنی اداره کل همه چپ چپ نگاهت میکنن.
نظر شما
ادامه