کد خبر: ۱۳۷۷۴
حکیم مهر - رئیس امور اداری ، رفاه و پشتیبانی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر از جذب و یا تبدیل وضعیت 39 نفر دامپزشک و سایر رده های دامپزشکی از سال 91 تا کنون خبر داد
افشین محمد زاده رئیس امور اداری ، رفاه و پشتیبانی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر اظهار داشت : در طول سال 91 تاکنون 39 نفر دکتر دامپزشک و سایر رده های دامپزشکی تبدیل وضعیت و یا جذب بدنه دامپزشکی گردیده اند .
وی در ادامه افزود : از میان دو مرحله تبدیل وضعیت نیرو از محل مجوزهای صادر شده از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و بر اساس تفویض اختیر صورت گرفته به استانداری های سراسر کشور ، با توجه به تقاضای 33 نفر از همکاران جهت انتقال به مناطق کمتر توسعه یافته استان
، تبدیل وضعیت آنها از طریق آزمون صورت پذیرفت و تعدای از آنان به پیمانی تبدیل وضعیت گردیده و تعدادی دیگر نیز در مراحل گزینش بسر می برند . در ضمن یک نفر نیرو در آزمون تبدیل وضعیت از سازمان انتقال خون به این اداره کل منتقل گردیده است .
محمد زاده تصریح کرد : همچنین بر اساس مجوز شماره 4550/11/دم مورخ 90/12/21و در آزمون استخدامی 91/3/26 نیز تعداد 5 نفر جذب جدید صورت گرفته که از این میان 3 نفر از نیروهای قرار دادی دامپزشکی استان می باشند که در آزمون قبول و تبدیل وضعیت می گردند .
رئیس امور اداری ، رفاه و پشتیبانی دامپزشکی استان بوشهر در پایان عنوان داشت : در مجموع 35 نفر نیروی قراردادی تبدیل وضعیت به پیمانی و 4 نفر جذب نیروی جدید از سال 91 تا کنون وارد بدنه دامپزشکی این استان شده اند .
نظر شما
ادامه