کد خبر: ۱۴۴۷۰

حکیم مهر - رئیس بانک توسعه اسلامی گفت: ارائه خرید کارت‌های اعتباری از طریق اینترنت برای حجاج باعث شده است، تا تبادل اوراق به سهولت انجام گیرد و آنها مشتاق شوند تا از این طریق گوسفند قربانی موسم حج را خریداری کنند.
  به گزارش حکیم مهر به نقل از بانک توسعه اسلامی،‌ رئیس بانک توسعه اسلامی در آستانه عید قربان خواستار برگزاری جلسه هماهنگی برای کشتارگاه «المعیصم» در موسم حج برای عید قربان شد.

احمد محمدعلی رئیس بانک توسعه اسلامی و رئیس کمیته مشرف بر این طرح، روز پنج شنبه جلسه‌ای جهت بررسی کشتارگاه «المعیصم» مکان ‌قربانی کردن دام‌ها و هدیه‌ها با نمایندگانی از طرف دولت،‌ شهرداری، وزارت کشور، وزارت مالی،‌ وزارت دادگستری، وزارت اوقاف و ارشاد، وزارت حج، وزارت کشاورزی و دانشگاه پژوهشی حج عربستان و بانک توسعه اسلامی برگزار کرد.

تسهیل ساز و کارهای اجرایی برنامه‌ها در موسم حج و اعلام آمادگی کشتارگاه‌های المعیصم در منی با هدف اطلاع رسانی به دیگر کشتارگاه‌ها از نتایج این نشست بود.

بنابر این گزارش، عربستان این آمادگی را دارد تا گزارش هدیه‌ها و قربانی کردن موسم حج را به بانک توسعه اسلامی ارائه دهد.

رئیس بانک توسعه اسلامی با توضیح اینکه حجاج خانه خدا هر ساله بیشتر می‌شوند، ‌گفت: سال گذشته گزارش‌های درباره قربانی کردن یک میلیون راس گوسفند از طرف حجاج همه کشورهای جهان داشتیم و این به همت همکاری عربستان در توسعه ارتباطات بانکی، بازاریابی، اوراق قرضه عربستان، بورس و انجمن زائران خیّر است.

احمد محمد علی در این  خصوص گفت: ارایه خرید کارت‌های اعتباری از طریق سایت www.adahi.org برای حجاج در طول سال باعث شده است، تا تبادل اوراق به سهولت انجام گیرد و همچنین مشتاق شوند تا از این طریق گوسفند موسم حج را هم خریداری کنند.

خرید کارت‌های اعتباری هدیه و قربانی کردن دام‌ها از طریق اینترنت و تلفن‌های بانکی در سراسر عربستان ارایه می‌شود.

قیمت گوسفند برای قربانی کردن در موسم حج در عربستان 490 ریال معادل 131 دلار و 101 یورو است که این قیمت بر اساس معادلات روزانه محاسبه شده است.

نظر شما
ادامه