کد خبر: ۱۷۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر -  طیف وسیعی از دامپزشکان هنرمند و ورزشکار در رده های مختلف موسیقی ، نقاشی ، مجسمه سازی ، گویندگی ، اجرای رادیویی و تلویزیونی و  قهرمانی در رشته‌های گوناگون ورزشی نظیر کشتی ، چوگان ، اسکی و غیره به عنوان افتخار صنف دامپزشکی در زمینه‌های یادشده به هنرنمایی و افتخارآفرینی مشغولند.

یکی از دامپزشکان هنرمند که در تعطیلات عید نوروز در مسابقه (با هم) که شب‌ها پس از سریال نوروزی شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود حضور یافت دکتر آبتین ممدوح است.

وی فرزند ناصر ممدوح دوبلور و بازیگر مشهور سینما و تلویزیون است و تحصیلات دکترای دامپزشکی دارد.

از دکتر ممدوح که متولد 1359 است و از سال 1377 به طور حرفه‌ای کار دوبله را آغاز نمود بجز بازیگری در نمایشهای رادیویی و ایفای نقش در سریال شکوفه‌ها و فیلم (ما همه خوبیم) دوبله سریال پرستاران ، فیلم سلطان تپه ، قیام اژدها ، هیولای اشتباهی و تیپ سازی برای نقشهای مختلف کارتونی از جمله یکی از دالتون‌ها به یادگار مانده است.

 

 دکتر آبتین ممدوح - بازیگر و دوبلور

 

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر نوری
|
-
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۱/۱۱
0
1
با سلام و تبریک سال نو
باعث افتخار دامپزشکی است و توانایی دامپزشکان در زمینه های مختلف را نشان میدهد.
امیدوارم افراد دیگر را که در بخشهای مختلف هستند را معرفی نمایید.
با تبریک به حکیم مهر برای شروع این چنین فعالیتی
روزبه
|
-
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
0
1
................خيلي خوشهالم كه رفيقي هر چند دور مثه تو دارم.برات از خدا بهترينها رو ميخوام. اگه تونستي تماسي بگير خوشهال ميشم.
09111391267
ناشناس
|
-
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۲
0
1
..... ما دامپزشک ها این است که همه به کاری غیر از کار دامپزشکی مشغول هستند. یکی میره برای بچه ها برنامه آشپزی میذاره . یکی هم دوبلور شده
ناهيد
|
-
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
0
0
با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت شما و پدر عزيز و گرانقدرتون. اميدوارم هر كجا كه هستند سالم و تندرست باشند و سايه شون هميشه و در همه جا بالاي سرتون باشه. باعث افتخار ماست كه عزيزي همچون شما براي وطنش اينگونه مايه مي ذاره. انشالله در تمام عرصه زندگي و كارتون موفق باشيد و هميشه ممنون ژدر گرانقدرتون. بنده يه جورايي همگار پدرتون هستم . در صدا و سيما مشغول هستم و در كنار كارم 7ساله كه دستي در حرفه روزنامه نگاري دارم. اگر وقت مصاحبه اي به اين بنده حقير بديد خوشحال مي شم البته اگر دوست داريد.بالاخره روزنامه از اشخاصي با اينگونه چهره ها حتما استقبال خواهد كرد. به هر حال ريش و قيچي دسته خودتونه . من منتظر جواب شما از طريق gmailم مي مانم. به اميد روزي كه جوابي بدهيد. سپاسگذارم بي نهايت.
جعفرپور از روزنامه رسالت
نظر شما
ادامه