کد خبر: ۱۷۰۱۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
این همایش توسط مرکز تحقیقات سم شناسی و مسمومیت‌های دامی دانشگاه تهران طی روزهای ۲۳ و ۲۴ مهرماه امسال در دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد ...
5687

نخستین همایش ملی سم شناسی و مسمومیت‌های دامی (بزرگداشت استاد دکتر تقی تقی پور بازرگانی) توسط مرکز تحقیقات سم شناسی و مسمومیت‌های دامی دانشگاه تهران و با همکاری سایر نهادها و مراکز ذی‌ربط مهرماه امسال برگزار خواهد شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا نخستین همایش ملی سم شناسی و مسمومیت‌های دامی (بزرگداشت استاد دکتر تقی تقی پور بازرگانی) توسط مرکز تحقیقات سم شناسی و مسمومیت‌های دامی دانشگاه تهران و با همکاری سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا، سازمان دامپزشکی کشور، فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران و جامعه دامپزشکان ایران در روزهای ۲۳ و ۲۴ مهرماه امسال در دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.


بر اساس این گزارش سم شناسی پایه (سلولی و ملکولی و ...)، سم شناسی بالینی و مسمومیت‌ها (دام‌های بزرگ، دام‌های کوچک، آبزیان، طیور و زنبور عسل)، پادزهرها و درمان مسمویت‌ها، سم شناسی غذایی (غذا و خوراک دام)، بیوتوکسین‌ها(گیاهی و حیوانی)، مایکوتوکسین‌ها، باقیمانده‌های دارویی و آلاینده‌ها در خوراک دام و غذاهای با منشأ دامی، سم شناسی تجزیه‌ای، آسیب شناسی سموم، کلینیکال پاتولوژی در مسمومیت‌ها، سم شناسی قانونی دامپزشکی، اپیدمیولوژی مسمومیت‌ها و اصول پدافند غیرعامل (عوامل شیمیایی) در دامپزشکی، محورهای نخستین همایش ملی سم شناسی و مسمومیت‌های دامی می‌باشند.


بنا بر اعلام دبیرخانه این همایش علاقمندان می‌توانند یافته‌های علمی و تحقیقاتی خود را به صورت خلاصه مقاله‌های تحقیقی و گزارش مورد (Case Report) در یکی از محورهای یاد شده تا تاریخ ۰۱/۰۴/۹۳ و به صورت فایل پیوست از طریق رایانامه info@vettox.ir و بر اساس راهنمای نگارش خلاصه مقالات مندرج در وب‌سایت همایش ارسال نمایند.


شایان ذکر است حضور در این کنگره برای اعضای سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا ۵ امتیاز برای هر روز و ارائه مقاله به شرط حضور در همایش ۱۰ امتیاز بازآموزی درپی خواهد داشت.


ورود به وبسایت‌ همایش

 

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر هادی غلامپور
|
-
|
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۱
0
0
بزرگداشت استاد بزرگوار دامپزشکی دکتر بازرگانی در کنار این همایش جای تقدیر و قدردانی بسیار دارد. به برگزار کنندگان تبریک و خسته نباشید می گویم. همه دانشجویان این استاد بی بدیل به نقش و جایگاه ایشان واقفند.
ناشناس
|
-
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۱
0
0
دکتر بازرگانی واقعا تکرار نشدنی هستند.امیدوارم همیشه سالم باشند.دکتر بابایی
حسن بازیار
|
-
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
0
0
از اینکه جناب آقای دکتر بازرگانی از افتخارات دامپزشکی کشور هستند بدیهی و بر همه روشن است و تقدیر از چنین افراد برجسته شاید کمترین کاری باشد که برای آنها بشود انجام داد ولی پاسخ به این این پرسش از سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا، سازمان دامپزشکی کشور، فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران و جامعه دامپزشکان ایران،باید باشد که آیا غیر از اساتید دانشگاه تهران اساتید برجسته و قابل تقدیر دیگری در دانشکده های دامپزشکی کشور وجود ندارد؟
محمد مهدي
|
-
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
0
0
به يقين دامپزشكاني كه از محضر استاد گرانقدر دكتر بازرگاني ايده.... فيض برده و اكنون در سمت هاي اجرايي مشغول انجام وظيفه مي باشند كمترين كاري راكه با ازاي زحمات اين استاد مي دانند برگزاري مراسم بزرگداشت مي باشد يقينا اساتيد ديگري هم هستند كه شايسته بزرگداشت هستند كه انشا.... در آينده برگزار خواهد شد
مهدی پور رزاقی
|
-
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
0
0
اقای دکتر بازرگانی یک معلم واقعی واز مفاخر دامپزشکی ایران هستند.وافتخار شاگردی ایشان را داشته ام.
نظر شما
ادامه