کد خبر: ۱۷۴۷

حکیم مهر -  مدیر روابط عمومی صنایع شیر ایران اعلام کرد: اسکندری وزیر سابق جهاد کشاورزی به عنوان رییس هیات مدیره صنایع شیر ایران(پگاه) انتخاب شد.

 روابط عمومی صنایع شیر ایران(پگاه)اعلام کرد: محمد رضا اسکندری وزیر سابق جهاد کشاورزی با حفظ سمت در ریاست سازمان اقتصادی کوثر وابسته به بنیاد شهید به عنوان رییس هیات مدیره صنایع شیر ایران و امیر باروت کوب به عنوان عضو هیات مدیره و مدیر عامل پگاه انتخاب شد.

گفتنی است اسکندری در 25 فروردین 88 در دوران تصدی وزارت جهاد کشاورزی، شدیدترین حملات و انتقادها را به صنایع شیر ایران  انجام داده بود.

تکمیلی : اسکندری مدت کوتاهی عضو هیأت مدیره پگاه بوده است!

 

به گزارش خبرگزاری فارس، روابط عمومی صنایع شیر ایران(پگاه) توضیحاتی در خصوص خبر انتصاب وزیر سابق جهاد کشاورزی به ریاست هیات مدیره صنایع شیر ایران که روز دوشنبه 17 فروردین در سایت این خبرگزاری منتشر شد، ارائه کرد.
در این توضیحات آمده است: احتراماً، پیرو درج خبری مبنی بر انتصاب آقای اسکندری وزیر سابق جهاد کشاورزی به سمت عضو هیئت مدیره صنایع شیر ایران «پگاه» مورخ دوشنبه 16/1/89 در آن خبرگزاری، به استحضار می‌رساند جناب آقای اسکندری در تاریخ 5/12/88 به سمت عضو هیئت مدیره این شرکت منصوب و تنها مدت کوتاهی عهده‌دار این سمت بوده و در تاریخ 20/12/88 کتباً‌ انصراف خود را از هیئت مدیره این شرکت به رئیس وقت سازمان بازنشستگی اعلام داشته و طی این مدت هم در هیچ یک از جلسات هیئت مدیره این شرکت حضور نداشته است.

 


 

نظر شما
ادامه