کد خبر: ۱۷۸۸۲

شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم با ارتقاء مؤسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی خیام، اشرفی اصفهانی و سجاد به دانشگاه‌های غیردولتی غیرانتفاعی خیام، اشرفی اصفهانی و سجاد و تغییر نام دانشگاه غیردولتی غیرانتفاعی سجاد به دانشگاه غیردولتی غیرانتفاعی صنعتی سجاد موافقت کرد.

به گزارش ایسنا، همچنین این شورا ضمن موافقت قطعی با ایجاد آموزشکده فنی و حرفه ای پسران شاهین شهر، با یکبارپذیرش دانشجو (به صورت بومی) در دوره کاردانی پیوسته علمی کاربردی رشته های الکتروتکنیک برق صنعتی و الکتروتکنیک تأسیسات الکتریکی موافقت و انفکاک دانشکده دامپزشکی آمل از دانشگاه مازندران و الحاق آن به دانشگاه فناوری های نوین آمل موافقت کرد.

براساس این گزارش، شورای گسترش آموزش عالی ضمن اعلام موافقت با اجرای کلیه رشته‌های کارشناسی ارشد دایر روزانه جهت اجرا در پردیس دانشگاه تبریز تاکید کرد: مصوبه جلسه مورخ14 اردیبهشت ماه سال 92 شورای گسترش آموزش عالی مبنی بر توقف پذیرش دانشجو در پردیس ارس کماکان به قوت خود باقی است.

همچنین این شورا با تمدید یکبارپذیرش دانشجو در سال 9493 با ظرفیت 5 نفر در رشته علوم شناختی فلسفه ذهن برای پژوهشکده علوم شناختی با همکاری مجمع عالی حکمت اسلامی و دانشگاه باقرالعلوم از طریق آزمون اختصاصی ویژه طلاب موافقت به عمل آورد.

بر اساس این گزارش، شورای گسترش آموزش عالی با ایجاد موسسه آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی فراز در گچساران با زمینه فعالیت عام نیز موافقت قطعی کرد.

 

 

نظر شما
ادامه