کد خبر: ۲۰۰۵۷

مدیرکل دامپزشکی استان لرستان همراه با فرماندار پلدختر و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان در راستای طرح سراسری واکسیناسیون بروسلوز و آبله دام های عشایری شهرستان پلدختر دیدار و از مناطق عشایری که طرح واکسیناسیون اجرا می شود بازدید به عمل آمد.

"دکتر ابراهیم توکلی" مدیرکل دامپزشکی استان لرستان با بیان اینکه دامپزشکی استان برای مقابله با هرگونه بیماری های دامی آمادگی دارد، افزود: دامپزشکی در بخش های بهداشتی، نظارتی، پیشگیری و درمان بیماریهای دامی فعال می باشد.

وی بیان کرد: با توجه به حجم کاری زیادی که وجود دارد متاسفانه این سازمان در حوزه پلدختر با کمبود تجهیزات اداری و لجستیکی و نیروی انسانی مواجه است.

بازدید فرماندار پلدختر از مناطق عشایری

توکلی ابراز امیدواری کرد با پیگیری های فرماندار پلدختر هر چه سریعتر این مشکلات در شهرستان رفع شود.

ترابی نژاد در این دیدار با رضایتمندی از خدمات کارکنان دامپزشکی شهرستان پلدختر گفت: اگر کارکنان سازمان دامپزشکی مورد حمایت بیشتر قرار گیرند، می توانند با صیانت از سرمایه های دامی و افزایش آن، کشور را از تولید گوشت و فرآورده های دامی به خود کفایی برساند.

بازدید فرماندار پلدختر از مناطق عشایری

وی کوچ های ییلاق و قشلاق عشایر در کنار جاده های شهرستان پلدختر را یکی از عمده مشکلات ذکر کرد، زیرا متاسفانه عشایر کوچ رو باعث خساراتی به فضاهای سبز داخل شهر، محیط زیست و منابع طبیعی در شهرستان پلدختر شده است.

 

 

نظر شما
ادامه