کد خبر: ۲۰۱۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی اظهار داشت: وزارت بهداشت به صورت مطلق با تولید خمیر مرغ مخالف نیست، اما معتقدیم که باید مواردی که تولید خمیر مرغ کاملا تحت نظر وزارت بهداشت، سازمان دامپزشکی و سازمان استاندارد صورت می گیرد توزیع شود و کارخانه های تولیدی که از خمیراستفاده می‌کنند نیز این ماده را از مبادی مورد تایید این سه سازمان تهیه کنند.

وی با تاکید بر اینکه رقم تولیدی خمیر مرغ غیر استاندارد بسیار بالاتر از موارد استاندارد است، تصریح کرد: بسیاری از این آشفتگی سواستفاده می‌کنند و سازمان ملی استاندارد و وزارت بهداشت نیز از این نظر با تولید خمیر مرغ مخالف هستند که امکان تشخیص موارد سالم ار ناسالم وجود ندارد.

وزیر بهداشت ادامه داد: بر اساس طرحی سه دستگاه وزارت بهداشت، سازمان ملی استاندارد و سازمان دامپزشکی توافق کرده بودند که روی بسته‌های خمیر مرغ سالم برچسب‌های مورد تایید نصب شود تا از این طریق موارد مورد تایید سازمان دامپزشکی مشخص شود و وزارت بهداشت نیز این موارد را تایید می‌کند، در غیر این صورت با کل موضوع مخالفت خواهیم کرد.

هاشمی تاکید کرد: موارد تولید غیر استاندارد خمیر مرغ که هیچ سازمان نظارتی تایید نمی‌کند بسیار زیاد است و تولید این اقلام باعث آسیب رسیدن به سلامت مردم می‌شود.

وی در خصوص وضعیت نیروهای نظارتی در این زمینه گفت: در بخش نیروهای نظارتی کمبود وجود دارد، اما اگر بخواهیم تنها ماموران بر این موارد نظارت کنند باید کل کشور را به استخدام خود در آوریم، لذا مردم باید در این زمینه همکاری کنند و در همین راستا برنامه‌ای داریم که در بخش نظارت بر بهداشت محیط و مواد غذایی مردم وارد عرصه شوند و این امر سال آینده از برنامه‌های وزارت بهداشت خواهد بود.

 

برچسب ها: خمیر مرغ،
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
0
0
این یعنی گرفتن اختیارات سازمان دامپزشکی به صورت گام به گام. پس فردا هم همین آقا می رود در یک جا سخنرانی می کند و می گوید گوشت ها آلوده اند و بعد می گوید گوشت را هم به شرطی قبول داریم که آرم وزارت بهداشت را بزند!!
برادران سازمان دامپزشکی، از خواب گران بیدار شوید و اجازه ندهید یکی یکی وزارت بهداشت و این وزیر طالب قدرت، اختیارات سازمان را بگیرد.
این همه عفونت بیمارستانی که در کشور است و آمارش سه برابر جهان است نشان می دهد که وزارت بهداشت کارش را بلد نیست. چرا آرمشان را روی سر در بیمارستان هایشان نمی زنند، که همه برای رفتگان وزیر دعای خیر بکنند؟؟!! چرا آرمشان را بالای سر در بیمه های درمانی نمی زنند که مردم هزینه سنگین داروهای سرطان را از جیب ندهند؟؟!!
چرا یک بیمارستان سوانح و سوختگی درست و حسابی در هر استان کشور ایجاد نمی کنند که افراد با سوختگی های جزیی از دنیا نروند؟؟
چرا یک بیمارستان مسمومین به درد بخور در هر استان نداریم که مسمومین به راحتی تلف نشوند؟؟
چرا تخت های آی.سی.یو چندین بار زیر استاندارد لازم است و برای یافتن تخت آی.سی.یو باید در به در دنبال پارتی گشت؟؟
چرا وزارت بهداشت به صنعت غذا علاقمند است؟؟ چون برایش درآمد دارد؟؟ چون اگر پروانه را وزارت بهداشت بدهد، پولش هم به جیب وزارت بهداشت می رود؟؟
مگر همبرگر فراورده خام حساب نمی شود؟؟ چرا وزارت بهداشت مجوز می دهد؟؟
مگر عسل فراورده خام نیست؟ چرا وزارت بهداشت مجوز می دهد؟
آهایییییییییی، کسی در سازمان دامپزشکی بیدار نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
-
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
0
0
دکتر دیاغ مقدم. از دست گذاشتن وزارت بهداشت بر روی مواد غذایی ....................... که حالا دارید اینقدر حرص و جوش میخورید؟؟؟! این همه سال کارخانه ها اینقدر تقلب کردند و میکنند کجا بودید؟ چرا در مورد برخورد ب اونها یکبار هم حرف نزدید؟ همه این پرسش ها فقط و فقط یک چیزی را تو اذهان نقش میندازه و آن اینکه ........................
نظر شما
ادامه