کد خبر: ۲۱۱۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

 رای دادگاه

رییس شبکه دامپزشکی بجنورد گفت: دادگاه در پی اعلام جرم دامپزشکی از یکی از ماهی فروشان دوره گرد بجنورد در حکم اولیه او را به تحمل سه ماه حبس تعزیزی محکوم کرده است.

رضا رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: حکم اولیه دادگاه یکی از ماهی فروشان دوره گرد که سال گذشته با اعلام شکایت دامپزشکی بجنورد بازداشت شده بود، اعلام شد که بر اساس آن، فرد یادشده به تحمل سه ماه حبس تعزیری محکوم شده است.

وی اضافه کرد: متخلف نامبرده آذرماه ۹۳ به دلیل عرضه غیرمجاز ۲۰۰ کیلوگرم ماهی فله شمال در شرایط کاملا غیربهداشتی به وسیله یک دستگاه خودروی سواری، با اقدام به موقع بازرسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی این شبکه و همکاری مأموران انتظامی و حکم دادستانی شهرستان روانه بازداشتگاه شده بود.

رحیمی افزود: اکنون دادگاه جزائی شهرستان بجنورد بر اساس اعلام جرم شبکه دامپزشکی و نتایج آزمایشات تخصصی انجام شده که آلودگی و فساد محموله فوق را تأیید می کرد و با استناد به مواد یک و دو قانون مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، تخلف متهم را محرز دانسته و حکم اولیه خود مبنی بر سه ماه حبس تعزیری را صادر کرده است.

رییس شبکه دامپزشکی بجنورد از شهروندان خواست، در صورت مشاهده موارد مشابه یا مواجهه با تخلفات بهداشتی در زنجیره تولید تا عرضه فرآورده های خام دامی، موضوع را به سامانه تلفنی چهاررقمی ۱۵۱۲ اطلاع دهند.

رحیمی در پایان اظهار داشت: سال گذشته هفت و امسال تاکنون نیز دو ماهی فروش غیرمجاز و سیار که بدون اخذ مجوزهای بهداشتی و قرنطینه ای دامپزشکی و بدون تأییدیه سلامت محموله اقدام به حمل و عرضه ماهی در این شهرستان کرده بودند، توقیف و به مراجع انتظامی یا قضایی معرفی شده اند.

 

 

برچسب ها: ماهی‌فروش،
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
متاسف
|
-
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
0
0
نباید اینکارو میکرد.باید یک غرفه در سامانه می خرید و یک بسته بندی هم میزد.وقتی نمی تونست به مردم بفروشد و فاسد می شدمنتقل میکرد به کارگاه بسته بندی و منحمد و فیله میکرد و با بسته بندی خوشگل راهی فروشگاههای زنجیره ای می کرد.تازه می تونست لیبل ماهی را عوض کند و ماهی 5 تومنی را به قیمت 50 تومان می فروخت
نظر شما
ادامه