کد خبر: ۲۲۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر -  در پی درج یادداشتی از سوی آقای رضا ترابی دانشجوی رشته دکترای دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در وبلاگ شخصی خویش در خصوص تشریح تأسف‌بار ماده سگی آبستن ، مدیر مسئول حکیم مهر در نامه‌ای خطاب به وی از پرداختن مسئولانه و متعهدانه ایشان تقدیر و تشکر و از سکوت سازمانهای متولی دامپزشکی و عدم تمایل برخی دانشکده ها به پیگیری حقوق و رفاه حیوانات انتقاد نمود.

 

متن کامل نامه مدیر مسئول حکیم مهر خطاب به آقای رضا ترابی به این شرح است :

 

جناب آقای رضا ترابی
دانشجوی معزز و محترم رشته دکترای دامپزشکی

 

سلام علیکم
احتراماْ پیرو ابلاغ سپاس به دلیل نوشته متعهدانه جنابعالی در وبلاگ شخصی ، بر خود لازم دانستم بدینوسیله نیز از حضرتعالی به دلیل احساس مسئولیت بالا در پیگیری حقوق حیوانات تقدیر و تشکر نمایم.
در دوره‌ای که سازمان‌های متولی دامپزشکی در کشورمان در سکوت سنگین و غفلتی عجیب نسبت به بروز حوادث و فجایع مرتبط با حیوانات به سر می‌برند و برخی دانشکده‌های دامپزشکی هم تمایلی به پیگیری مباحث حقوق و رفاه حیوانات ندارند ، پرداختن مسئولانه جنابعالی به موضوع تأسف‌بار تشریح ماده سگ آبستن در دانشکده دامپزشکی محل تحصیل‌تان شایسته تکریم و البته تلنگری به مسئولین برای پیگیری این مسائل است.
امیدوارم قلم متعهد شما پایدار باشد و برای حضرتعالی از درگاه خداوند متعال سلامتی ، موفقیت و شادکامی آرزومندم.

دکتر محمد لطفی‌زاده
مدیر مسئول حکیم مهر

 

----------------------------------------------------------------

 

خبر مرتبط :

 

گزارشی تأسف‌بار از تشریح سگ آبستن در یک دانشکده دامپزشکی!


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ژاله
|
-
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۳/۰۹
0
0
این همه سگ بیگناه را هر شب تیرباران میکنند. مگر نمیشه از همانها رای تشریح استفاده کرد؟ چه نیازی به کشتن یک سگ سالم آبستن ؟!!!
بشری
|
-
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۲
0
0
واقعا متاسفم اما برای رفاه دام قوانین جدیدی باید تصویب شود جهت مزید استحضار خوانندگان محترم حکیم مهر پرورش مرغ گوشتی در قفس که در اروپا ممنوع شده اخیرا در ایران طرفدار پیدا کرده چون صنایع مربوطه از رده خارج و ارزان است !
نظر شما
ادامه