کد خبر: ۲۲۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - وزیر کشاورزی گرجستان روز یک شنبه نهم خرداد در راس یک هیأت از موسسه رازی بازدید کرد.

"ماکور کوزری" در طی بازدید از روند فعالیت های تحقیقاتی، آموزشی و تولیدی موسسه رازی گفت: ما ترجیح می دهیم از ایران نتیجه تحقیقات را بدست آوریم چون دانش بهترین گارانتی کیفیت است.
وی در ادامه پس از بازدید از بخش جانوران سمی و تهیه پادزهر اظهار داشت: متاسفانه گرجستان به این حد علمی نرسیده و علم در مورد جانوران سمی و خزندگان خیلی کم است و امیدوارم کشور ما نیز این تجربیات را بدست آورد.
دکتر عبدالحسین دلیمی رئیس کل موسسه رازی ضمن خیر مقدم و ارائه توضیحاتی در خصوص فعالیتهای علمی، تحقیقاتی و تولیدی موسسه رازی گفت: موسسه رازی آمادگی دارد تا در زمینه آموزش و مشاوره، همکاری خوبی با مراکز و موسسات تحقیقاتی کشور گرجستان داشته باشد.
در ادامه وزیر کشاورزی گرجستان که از طرف معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان تات همراهی می شد از نمایشگاه دائمی روابط عمومی نیز بازدید و در پایان دفتر یاد بود موسسه رازی را امضاء نمود.

 

 


 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
روزعلی باتوانی
|
-
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
0
0
بسیار خوشحالم که روابط ایران با گرجستان که زمانی جزعی از خاک میهن اسلامی ایران بوده و اشتراکات تاریخی، فرهنگی بسیار زیاد، و بعضاً دینی و زبانی وجود دارد در حال گسترش می باشد آن هم در حضور برادر بزرگوار جناب آقای دکتر دلیمی اصل، امیدوارم از این فرصت ها نهایت بهره ی علمی و اقتصادی عاید هر دو کشور گردد. انشائ اله
نظر شما
ادامه