کد خبر: ۲۲۷۱
تعداد نظرات: ۷ نظر

حکیم مهر -  در دیدار رییس سازمان دامپزشکی کشورمان با مارک اینس براون، سفیر استرالیا در تهران، راههای گسترش همکاری‌های دامپزشکی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.
در این نشست که در سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد، موضوعات مرتبط با دامپزشکی از جمله انعقاد تفاهم‌نامه و یادداشت تفاهم میان سازمان دامپزشکی کشور و سرویس قرنطینه و بازرسی بهداشتی استرالیا (AQIS) مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نمونه‌ای از تفاهم‌نامه همکاریهای دامپزشکی در اختیار سفیر استرالیا جهت انعکاس به کشور متبوع خویش قرار گرفت.
صادرات دام زنده، تخم مرغ نطفه‌دار و جوجه یک‌روزه از کشور استرالیا به جمهوری اسلامی ایران، از دیگر موضوعات مطرح شده در این دیدار بود که مقرر گردید ضوابط و مقررات بهداشتی قرنطینه‌ای در خصوص اقلام مذکور از سوی سازمان دامپزشکی کشور به طرف استرالیایی اعلام گردد.
همچنین همکاریهای مشترک علمی و فنی دامپزشکی کشور جمهوری اسلامی ایران و استرالیا مورد تاکید قرار گرفت و سفیر استرالیا آمادگی کشورش را در این رابطه اعلام نمود.
گفتنی است سفیر استرالیا به صورت جداگانه با دکتر محمد سبحانی مطلق، ‌مدیر کل دفتر قرنطینه و امور بین‌الملل دیدار و گفتگو نمود و نسخه‌ای از گواهی بهداشتی صادره توسط AQIS به منظور بررسی و اعلام نقطه نظرات سازمان دامپزشکی کشور در زمینه صادرات دام زنده و فرآوری دامی به مدیر کل قرنطینه و امور بین الملل سازمان دامپزشکی کشور، تحویل شد.
اعزام کارشناسان سازمان دامپزشکی کشور به استرالیا به منظور برگزاری دوره‌های کوتاه مدت آموزشی و بازآموزی از دیگر موضوعاتی بود که در این دیدار مورد توافق اولیه قرار گرفت.

 

 

انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهناز
|
-
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۲
0
0
مثل اینکه استرالیا گفته که باید ناظرین شرعی و بهداشتی از بخش غیر دولتی باشند شاید برای همین به تکاپو افتاده اند
کارشناس بهداشت گوشت قرمز
|
-
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
0
0
جهت اطلاع سایت حکیم مهر :
1- اعزام کارشناس دامپزشکی برای عده ایی منافعی دارد که حذف آن صرفا با تغییرات مدیریتی اماکن پذیر است ، فراموش نکنید مگر می شود از منافع مثلا حداقل چند صد میلیونی افراد یک شبکه دست اندرکار اعزام کارشناس چشم پوشی کرد، باور کنید کار سختی است دستهای عجیبی در کارند
3- در طی فقط چند سال سه رییس سازمان معرفی شده اند ( دکتر حسنی، دکتر نوروزی و دکتر دستور) ، همه این روسا اولین خواسته شان تعویض رییس دفتر ..... بوده ، چرا همه روسا رفتند و برکنار شدند ولی مدیر کل ...... همچنان باقی است ، زیاد به خودتان زحمت ندهید ،این رییس سازمان هم احتمالا عوض می شود ولی رییس دفتر ...... عوض نمی شود، یا بهتر است بدانیم هر کسی هم برای این پست جهت احراز صلاحیت معرفی بشود احتمالا به یک دلیلی رد صلاحیت می شود ، ضرورتی ندارد دنبال پرتغال فروش بروید کمی به شبکه نگاه کنید راحت متوجه مسیر می شوید
3552
|
-
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
0
0
برویم دنبال وارد کننده ها تحقیق کنند که چگونه پول می دهند و از یکی به عنوان تله استفاده کنند .دستگاه های اطلاعاتی بهتر می دانند چکار کنند.
مهناز
|
-
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۴
0
0
همکار محترم کارشناس گوشت مراجع ذیربط کشور شدیدا دنبال مدرک از این ..... هستند اگر مدرک قابل اتکا و اثبات دارید بگویید و ضمنا به دوستان هم بسپارید انها هر روز این سایت را دنبال می کنند.ضمنا عجله نکنید به زودی دکان این ...... هم تعطیل خواهد شد .راستی راست است برای معرفی دکتر 3 میلیون می گیرند؟
دانشوران
|
-
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۴
0
0
مثل اینکه ...... ایشان در منصب بزرگی هستند و زور هیچکس به ایشان نمی رسد. ازبنده برای اعزام دکتر به ارمنستان ... خواستند توسط دکتر ..... و ....... .
کارشناس بخش خصوصی در امر واردات گوشت قرمز
|
-
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۴
0
0
برای اینکه پی ببرید در این ..... مهم سازمان چه می گذرد نیازی به ارائه اسناد نیست، بروید بررسی کنید تا ببینید به چه کسانی و به چه روشی مجوز گوشت می دهند ، به چه کسانی مجوز حمل دام زنده و لاشه از سیستان و ارمنستان و ... می داد ه اند ، به تشکلهای استانهای مرزی بروید خیلی راحت اسناد را بدست می آورید تا ببینید چه می گذرد، قبلا این ...... مهم رییسی خیلی بد اخلاق داشت بنام ...... اما شفاف، صادق، سالم و کار را انداز بود خدا پدرش را بیامرزد دکان همه را جمع کرده بود ، مدیر جدید که می گوید برادرش در مهمترین تشکیلات ...... کشور است والا همه ما ازش حساب می بریم تا حالا هر کاری که خواهسته انجام می دهد
مهناز
|
-
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۴
0
0
دوست عزیز اینجا ایران است ما خون دادهایم مافیا در این مرز و بوم جایی ندارد اینجا رییس جمهوری دارد که می توانی براش نامه بدی ظرف یک هفته گزلرش کار بهت میده .از این بزرگترهاش هم نمی توانند دکان داشته باشند فقط اسناد جمع کنیم همین کلی گویی به درد کار ما نمی خورد
نظر شما
ادامه