کد خبر: ۲۴۱۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

با رسیدن فصل زمستان و سرد شدن هوا، مرغ‌های پیری که تمام عمر خود را در شرایط سخت قفس سپری کرده‌اند، قادر به تحمل شرایط آب و هوایی طبیعی نیستند.

به گزارش خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، با رسیدن فصل زمستان و سرد شدن هوا، دو زن مهربان انگلیسی خانه جدیدی را برای مرغ‌های پیری که تمام عمر خود را در قفس زندگی کرده‌اند و قادر به تحمل شرایط آب و هوایی طبیعی نیستند، تهیه کردند.

نیکولا کانگدان و مادرش آنا از کشور انگلیس راه جدیدی را برای گرم کردن 60 مرغی که در مزرعه‌شان نگهداری می‌کنند، یافته‌اند. آن ها با بافتن ژاکت‌های پشمی و با گرم نگه داشتن مرغ‌ها می‌خواهند مردم را از شرایط بد زندگی آنها آگاه کنند، چون این یک واقعیت است که مرغ‌های پیر در دوران بازنشستگی خود هیچ پری ندارند و این امر باعث می‌شود نتوانند سرما را تحمل کنند.

نیکولا در این باره با بیان اینکه بافت ژاکت‌ها را از شش ماه پیش آغاز کرده‌ایم، گفت: ما این کار را برای مرغ‌های پیر بازنشسته‌ای انجام می‌دهیم که دیگر قادر به فعالیت در شرایط دشوار قفس نیستند و از سویی نیز نمی‌توانند شرایط آب و هوایی سرد را تحمل کنند.

این دختر انگلیسی گفته است: هیچ مشکلی در پوشاندن ژاکت‌ها به مرغ‌ها نداریم، آنها فقط می‌ایستند و رفتاری را که به‌عنوان یک مرغ از آنها انتظار می‌رود بروز می‌دهند!

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
0
0
بیارینشون اینجا خمیر مرغ باهاشون درست کنیم تا ملت ژامبون مرغ بخورن
نظر شما
ادامه