کد خبر: ۲۴۱۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بوانات گفت: محموله جگر و سنگدان تاریخ گذشته کشف شده توسط کارشناسان دامپزشکی شهرستان تایید و پس از طی مراحل قانونی معدوم گردید.

به گزارش حرف رسا، چند روز قبل مامورین نیروی انتظامی شهرستان بوانات کامیونی حاوی 5 تن جگر و سنگدان مرغ فاسد را توقیف کردند که کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان بوانات عازم محل شده و پس از آزمایشات و بررسی های صورت گرفته مشخص شد که محموله مذکور فاسد و غیر قابل مصرف است.

«دکتر محمد جعفرپور» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بوانات ضمن اعلام این خبر، گفت: پس از تایید فساد محموله توسط کارشناسان دامپزشکی و با هماهنگی واخذ حکم از مراجع قضایی محموله فوق از چرخه مصرف خارج و معدوم گردید و افراد متخلف جهت سیر مراحل قانونی بازداشت و تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

رئیس شبکه دامپزشکی بوانات همچنین از همکاری دادگستری، نیروی انتظامی و اداره راه و شهرسازی شهرستان جهت معدوم سازی محموله فوق قددردانی کرد.

جعفرپور اذعان داشت: یکی از رسالت های مهم سازمان دامپزشکی نظارت بر فرآورده های خام دامی از زمان تولید تا مصرف می باشد و به شهروندان توصیه می کنیم هنگام خریداری هرنوع فرآورده خام دامی به لیبل و تاریخ تولید و مصرف درج شده روی محصولات توجه نموده و درصورت مشاهده هرگونه کالای تاریخ منقضی با شماره تلفن 07144403205 به اداره دامپزشکی شهرستان بوانات جهت بررسی و رسیدگی های لازم اطلاع رسانی نمائید.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر رحیمی
|
-
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
0
0
بسمه تعالی
ایکاش مسئولین قبل از معدوم کردن پلاستیکها را جدا میکردنند که بحث آلودگی محیط زیست پیش نیاید.
همكار دامپزشك
|
-
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
0
0
جناب دكتر رحيمي
با سلام، دامپزشكي در سطح كشور هم با كمبود نيرو و هم با كسري اعتبارات مواجه است و فكر كنم پيشنهادجنابعالي را بشه با همكاري محيط زيست در تامين نيروي انساني اجرا ئي كرد.
نظر شما
ادامه