کد خبر: ۲۴۲۴۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «مهندس صفدریان» مدیرکل پدافند غیرعامل استان از اداره کل دامپزشکی استان اصفهان بازدید کرد.

در ابتدای این بازدید، «دکتر شهرام موحدی» مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان ضمن خوش آمدگویی، مختصری از وظایف و مسئولیت های دامپزشکی در خصوص مبارزه با بیماری های دامی و بیماری های قابل انتقال بین انسان و دام و همچنین نظارت هایی که بر فرآورده های خام دامی دارد، توضیحاتی بیان کرد و در ادامه گفت: این اداره کل در جهت اجرای فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص پدافند غیر عامل در دامپزشکی گام بسیار مهمی برداشته و با پیشگیری و کنترل بیماری های دام و طیور و بستر سازی هایی که صورت داده باعث افزایش صادرات فرآورده های خام دامی از این استان به سایر کشورها شده است و قدم عملی در جهت اجرا کردن اقتصاد مقاومتی صورت داده است.

دکتر موحدی افزود: دامپزشکی با استفاده از سیستم های پیشرفته مثل GIS دام و طیور، سیستم یکپارچه قرنطینه و... به صورت مناسب بیماری های دامی را لحظه به لحظه رصد می کند و توزیع بیماری را در استان و کشور مورد بررسی قرار می دهد. همچنین بر توزیع فرآورده های خام دامی و نقل و انتقال دام نظارت کاملی انجام می دهد.

وی در ادامه بیان کرد: شرایط کار در دامپزشکی بسیار سخت و طاقت فرسا است و کارکنان این اداره کل و شبکه های دامپزشکی استان اصفهان با وجود مخاطرات درگیر شدن با بیماری های مشترک و آسیب های فیزیکی در اثر کار با دام زنده، از هیچ فرصتی برای خدمت رسانی کوتاهی نمی کنند و در 24 ساعت شبانه روز و تعطیلات مختلف در آماده باش کامل به سر می برند.

مهندس صفدریان در این بازدید گفت: با توجه به گزارشاتی که به اداره کل پدافند غیر عامل استانداری می رسد، ادارات مختلف مورد بررسی قرار می گیرد. اداره کل دامپزشکی استان جزو اداراتی است که کارمندان آن از خدوم ترین افراد جامعه هستند که با عزم بسیجی خود بدون هیچ چشم داشتی در حال خدمت هستند که متاسفانه با عدم شناختی که جامعه از وظایف و مسئولیت های دامپزشکی دارد، بسیار مظلوم واقع شده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به حساسیت دامپزشکی در عرصه پیشگیری از بیماری و نظارت هایی که بر فرآورده های خام دامی دارد، لازم است که نگاه ویژه تری به آن شود و در شرایط بالاتری قرار گیرد.

در ادامه دیدار، وی از قسمت های مختلف اداره کل بازدید کرد و در جریان وظایف و مسئولیت های هر بخش قرار گرفت.

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
0
0
سلام این حدف زیره به کرمان بردن است شما برای حفظ کرامت پرسنل دامپزشکی چه کار کرده اید
ناشناس
|
-
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
0
0
,واقعاراست می گویید مدیران منتصب وزیر در اصفهان (دامپزشکی) به دنبال موقعیت خود هستند و هیچ گونه فعالیتی برای پرسنل ندارند
ناشناس
|
-
|
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
0
0
بله داستان از کرامات شیخ ما..........
...........................................
نظر شما
ادامه