کد خبر: ۲۴۳۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

جلسه ای به منظور هماهنگی، تبادل نظر و رفع موانع و مشکلات حوزه قرنطینه و امنیت زیستی در سالن جلسات سازمان دامپزشکی کشور تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، این جلسه در روز دوشنبه 16/9/94 با حضور «دکتر مهدی خلج» رئیس سازمان دامپزشکی کشور و مسئولین قرنطینه ادارات کل دامپزشکی استان ها برگزار گردید.

دکتر خلج ضمن خیر مقدم به همکارن حوزه قرنطینه و امنیت زیستی دامپزشکی وبا اشاره به اهمیت این جلسه اظهار داشت: سیاست کلی سازمان دامپزشکی کشور "آزمایشگاه محور و قرنطینه محور" می باشد.

دکتر خلج ادامه داد: شما مسئولین قرنطینه و امنیت زیستی، نقطه اتصال با کشورهای صادرکننده و واردکننده دام و فرآورده های دامی هستید که می توانید سیستم تولید و قابلیت های درونی کشور را به خوبی معرفی کنید.

وی تصریح کرد: باید برای پایداری صادرات، الزامات بهداشتی-قرنطینه ای رعایت گردد و اگر صادرات علمی انجام شود دانشگاه بزرگی خواهیم داشت که منجر به ارتقاء و رونق در کشورهای هدف که چرخه تولید را از مرحله بهداشت دام تا کشتارگاه و مراکز استحصال و فرآوری رصد و ممیزی می کنند، خواهد شد.

رییس سازمان دامپزشکی کشور تاکید کرد: از انجام کارهای شتاب زده پرهیز گردد و با استخراج قوانین و دستورالعمل ها بر انجام صحیح مقررات و دستورالعمل های قرنطینه و امنیت زیستی عمل شود.

دکتر ویشته مدیر کل دفتر قرنطینه و امنیت زیستی نیز در خصوص راهکارهای رفع موانع و مشکلات فنی مطرح شده توسط مسئولین قرنطینه و امنیت زیستی استان ها پاسخ داد.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کاکاجان
|
-
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
0
0
چرا مصوبه اعزام به خارج دامپزشکان راروی سایت نمی گذارید بعضی از استان ها سرباز می فرستند در جایی هم مثل هرمزگان میگن باید 7سال سابقه داشته باشی یک بام وچند هوا
نظر شما
ادامه