کد خبر: ۲۴۴۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش حکیم مهر به نقل از دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران، طی روزهای اخیر تصویری از یک شکارچی متخلف که تعداد زیادی پرنده وحشی از جمله پرندگان حمایت شده و کمیابی نظیر پلیکان خاکستری و فلامینگو را شکار کرده است، در فضای مجازی منتشر گردید.

مدیر روابط عمومی محیط زیست استان گلستان در این باره گفت: به دنبال انتشار این تصویر با توجه به مشخص بودن شماره پلاک خودرو و چهره متخلف، نیروهای یگان محیط زیست استان گلستان به بررسی موضوع پرداخته و پس از چند روز تحقیق، هویت متخلف را شناسایی نمودند.

 

تصویری که از شکارچی متخلف در فضای مجازی منتشر شده و منجر به شناسایی وی شده است

«احمد دباغیان» اظهار داشت: پس از شناسایی هویت متهم، با شکایت اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان پرونده ای در این رابطه در دادگستری استان تشکیل و با دستور دادستان محترم گرگان حکم جلب متهم و توقیف خودروی مربوطه صادر گردید.

این شکارچی متخلف هم اکنون متواری است و توسط نیروی انتظامی و نیروهای یگان محیط زیست تحت تعقیب می باشد.

با تلاش نیروهای انتظامی و مامورین محیط زیست شهرستان بندر ترکمن و کردکوی سرنخ هایی از مکان های احتمالی اختفای متهم بدست آمده است و بزودی دستگیر خواهد شد.

از اهالی طبیعت دوست استان گلستان تقاضا می شود در صورت کسب هرگونه اطلاعاتی در زمینه تخلفات شکار و صید، موضوع را به صورت فوری از طریق شماره تلفن شبانه روزی ۰۱۷۳۲۵۴۵۴۶۳ اطلاع دهند.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر حسینی
|
-
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
0
0
چرا تصویر یک فرد به ظاهر آدم ولی احمق را شطرنجی میکنید ؟ شطرنجی کردن پلاک ماشین که دیگه واقعا نوبره .
نظر شما
ادامه