کد خبر: ۲۸۲۷۳

به گزارش حکیم مهر به نقل از دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران، اواسط آذرماه سال جاری تصویری از یک شکارچی متخلف درحالیکه تعداد زیادی پرنده وحشی از جمله پرندگان حمایت شده و کمیابی نظیر پلیکان خاکستری و فلامینگو را شکار کرده است، در فضای مجازی منتشر گردید.

به دنبال انتشار این تصویر با توجه به مشخص بودن شماره پلاک خودرو و چهره متخلف، نیروهای یگان محیط زیست استان گلستان به بررسی موضوع پرداخته و پس از چند روز تحقیق و بررسی هویت متخلف را شناسایی نمودند.

 

تصویری که از شکارچی متخلف در فضای مجازی منتشر شده و منجر به شناسایی وی شده است

مدیر روابط عمومی محیط زیست استان گلستان در این باره گفت: پس از شناسایی هویت متهم، با شکایت اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان پرونده ای در این رابطه در دادگستری استان تشکیل و با دستور دادستان محترم گرگان حکم جلب متهم و توقیف خودروی مربوطه صادر گردید، اما شکارچی متخلف که متوجه شده بود مامورین درصدد دستگیری وی هستند، متواری شده بود.

احمد دباغیان اظهار داشت: پس از گذشته پنج هفته، مخفیگاه متخلف در یکی روستاهای اطراف کردکوی شناسایی و متهم ساعت شش صبح روز یکشنبه در عملیات پلیس اطلاعات و امنیت کردکوی و نیروهای یگان محیط زیست این شهرستان دستگیر شد.

این متهم هم اکنون در اداره پلیس اطلاعات کردکوی بازداشت بوده و پس از تکمیل تحقیقات پیرو شکایت اداره محیط زیست و صدور حکم جلب مربوطه به دادسرای گرگان اعزام خواهد شد.
 
 
نظر شما
ادامه