کد خبر: ۲۸۶۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

کلاس آموزشی نحوه ثبت و ورود محصولات دارویی برای استخدام و یا تداوم کار کلیه مسئولین فنی شرکت های وارد کننده و تولید کننده داروهای دامپزشکی اجباری و الزامی است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور،  با توجه به تدوین دستورالعمل صدور گواهی ثبت و مجوز ورود دارو و مواد اولیه داروهای دامپزشکی و ضرورت آموزش نحوه ثبت و واردات دارو و مواد اولیه بر اساس این دستورالعمل برای مسئولین فنی شرکت های مرتبط دفتر دارو درمان با همکاری سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا کلاس آموزشی برگزار گردید.

در این دوره آموزشی، «دکتر مسعود هاشم زاده» معاون تشخیص و مدیریت درمان سازمان دامپزشکی کشور در کلاس آموزشی که در سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا برگزار گردید اظهار داشت: امکان واگذاری بخشی از وظایف دفتر دارو و درمان در صورت فراهم آمدن زیرساخت های لازم وجود دارد برگزاری این کلاس های آموزشی بخشی از این زیرساخت ها می باشد که علاوه بر اینکه برای ثبت و واردات برگزار شده و برای کلیه مسئولین فنی تا پایان فروردین ماه برگزار خواهد شد و برای مابقی امور دفتر نیز متعاقباً برگزار میگردد.

«دکتر مهدوی نژاد» مدیر کل دفتر دارو و درمان سازمان دامپزشکی کشور نیز در این کلاس بیان نمود: با توجه به تدوین دستورالعمل صدور گواهی ثبت و مجوز ورود دارو و مواد اولیه بر اساس این دستورالعمل برای مسئولین فنی شرکت های مرتبط دفتر دارو و درمان با همکاری سازمان نظام دامپزشکی کشور کلاس های آموزشی را برگزار کرده است.

وی افزود: همکاری مسئولین فنی شرکت های وارد کننده و تولید کننده داروهای دامپزشکی با دفتر دارو و درمان جهت ارتقاء کیفی محصولات ارائه آموزش های لازم به این افراد الزامی می باشد.

گفتنی است مقرر گردید که ارائه گواهی این کلاس ها برای استخدام و یا تداوم کار مسئولین فنی شرکت های وارد کننده و تولید کننده داروهای دامپزشکی الزامی و اجباری می باشد.

یادآوری می گردد این دوره آموزشی توسط «دکتر حبیبی» و «دکتر محمودان» از کارشناسان سازمان دامپزشکی کشور تدریس می شود.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
0
کلاس های خیلی خوبی بود ممنون از برگزارکنندگان
نظر شما
ادامه