کد خبر: ۲۸۹۷۸
 

فرماندار بناب از عملکرد ضعیف شورا و شهرداری این شهر در حل مسائل بهداشتی میدان دوّاب انتقاد کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرگزاری مهر، آخرین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بناب در سال ۹۴ در حالی برگزار شد که در کنار ارائه عملکرد و موضوعات مطرح شده از سوی مسئولان و دست اندرکاران حوزه سلامت و بهداشت این شهرستان، عملکرد ضعیف شورا و شهرداری بناب در رسیدگی به مسائل بهداشتی میدان دوّاب این شهر مورد انتقاد قرار گرفت.

انتقاد از عملکرد ضعیف شورا و شهرداری بناب در حل مسائل بهداشتی میدان دوّاب

فرماندار بناب و رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان در این جلسه که پیش از ظهر پنجشنبه برگزار شد، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه سلامت شهرستان گفت: برای دستگاه های متولی تأمین سلامتی مردم تعطیلی وجود ندارد و همه دستگاهها بایستی با حساسیت بیشتری نسبت به مسائل بهداشتی مردم نظارت کنند.

«ولی الله فرج اللهی» ضمن تقدیر از اقدامات شبکه بهداشت و درمان و نیز دامپزشکی در نظارت دقیق بر تولید و عرضه مواد غذایی و گوشت و بویژه کباب پزی ها، بر استمرار این بازرسی ها بخصوص در ایام تعطیلات نوروزی تأکید کرد و گفت: تأمین آسایش و غذای سالم وظیفه ما مسئولین است و نباید خدای ناکرده با عرضه مواد غذایی آلوده و غیربهداشتی شرمنده مردم باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از عملکرد شورا و شهرداری بناب در مورد عدم توجه و نظارت به مسائل بهداشتی میدان دوّاب این شهرستان اظهارکرد: علیرغم گذشت بیش از سه ماه از مصوبه قبلی این کارگروه، شورا و شهرداری هیچ اقدام عملی برای حل مسائل بهداشتی و رفاهی این میدان انجام نداده اند و اگر ظرف یک ماه آینده اقدامی عملی در این خصوص صورت نگیرد، با مسئولان و سازمان های مربوطه برخورد خواهد شد.

فرماندار بناب در عین حال تصریح کرد: در صورت عدم رفع مشکلات بهداشتی ظرف مهلت مقرر نسبت به تعطیلی میدان دوّاب با همکاری دستگاه قضایی شهرستان اقدام خواهد شد.

تشدید نظارت بر اماکن بهداشتی و غذایی شهرستان بناب

مدیر شبکه بهداشت و درمان بناب نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد این کارگروه گفت: نقشه مربوط به اجرای عملیات ساختمانی مؤسسه سلامت بناب در زمینی به مساحت پنج هکتار آماده شده و امیدواریم بزودی شاهد آغاز اجرای عملیات ساختمانی در این مؤسسه باشیم.

«دکتر حمیدرضا عزیزاللهی» همچنین از تشدید نظارت بر اماکن بهداشتی و غذایی در این شهرستان خبرداد و افزود: هفته گذشته سه هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت و مواد غذایی فاسد در این شهرستان کشف و معدوم شد.
 
 
نظر شما
ادامه